14 Nisan 2014 Pazartesi

Pastel Renkler

Bahar mevsimini seviyorum ama bazen havanın bir sıcak bir soğuk olması insana ne giyeceğini şaşırtıyor. Geçtiğimiz hafta öğlen günlük güneşlik, öğleden sonra ise yağmur yağacak bir günde, tüm gün dışarıda olacağım için ne giysem şaşırmıştım. İnce bir mont mu giysem kaban mı giysem, bot mu giysem topuklu mu giysem soruları kafamda uçuşurken en sonunda renklerle kombini gündüze uydurup, kabanım ile akşama doğru serinleyen havaya ayak uydurmaya karar verdim :)

Yeni çiçekli Chicwish üstüm beklediğimden biraz büyük gelse de rengine bayıldığım için severek giydim. Zaten mor ve tonlarını seviyorum :) Sitede başka renkleri de mevcut, tam baharlık bir parça. Chicwish kolyem ise yeni gözdem oldu bile. Sitede ki fotoğrafta göründüğünden çok daha güzel bir parça ile karşılaştım, pastel renkler bir arada öyle güzel duruyor ki!

Yeni Persunmall clutch ise siyah, pratik ve küçük bir çanta arayışıma ilaç gibi geldi. Hem gerekli parçaları koyacak kadar büyük, hem de her kombine uyum sağlayacak bir parça. Fiyatıda oldukça uygun.








I love spring season but sometimes i can't decide what to wear. We are starting the day, hot and sunny weather but afternoon it can be rainy or cold. So i try to choose one of these; boots or heels, coat or jacket! And finally i choosed to wear colourful clothes for morning (sunny weather), wearing coat ( afternoon cold weather) :)

My new Chicwish top is so beautiful, i love it's purple colour and floral prints. I choosed that especially for it's colour, because i love purple but you can find more colour options on Chicwish. New Chicwish floral beaded necklace is the one for me in this season. It's pastel and it is so suitable for spring. I'm in love with it.

I was looking for a big, black clutch and i finally find it on Persunmall. It's cheap and chic. I can wear it with all of my outfits. It's big enough to put important stuff in it and it's so stylish.

Top: Chicwish       Coat: Koton       Necklace: Chicwish        Clutch: Persunmall
Pants: Zara     Heels: Koton

11 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Lila mor mürdüm bu yaz onlara bürünmek istiyorummmm o kadar seviyorum :))

Zeugma dedi ki...

Olası hava değişimine uygun bir kombin çıkmış. Rengi de bahar, lila.
Çiçekler de cabası. Çoook güzel ;)

Adsız dedi ki...

Renkleri çok sevdim, güzel bir kombin çıkmış ortaya...

Beauty Unearthly dedi ki...

U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors..

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

havalara ayak uydurmanın en başarılı örneği olmuş bu kombinin canım;)kullandığın renkler ve kolyen harika:))

fashionsbit dedi ki...

Cok guzel renkler, ojene de ayrıca bayıldım. Benim de favorim oldugumdam clutch a da deginmeden gecemiycem :)
http://fashionsbit.blogspot.com.tr
http://instagram.com/fashionsbit#

Adsız dedi ki...

Yine bir Rebel klasiği olarak düğün saçı. Şu saç modelini bi değiştirsen keşke..

Melislicious dedi ki...

Chicwish nasıl güzel bir markadır cnm yaaa!
herşeyin harika renklerine de bayıldım ama bluzü ayrı bir sevdim:)))) çok tatlı ve softmuş... çok yakışmış kombinin de:)

Manhattan Image and Style dedi ki...

You look stunning sweetie! I love this post!

Diana
www.ManhattanImageandStyle.com
New Blog Post: Healthy Habits You Must Add To Your Routine

Juliette Koc dedi ki...

Pantalona ve oje rengine bayıldım..

Grace Happy dedi ki...

gün gectıkce okadar güzel oldun kı anlatamam aman nazar degmesın dılımı ısırıyorum senın yerıne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...