5 Şubat 2015 Perşembe

Grey&Pink Faux Fur

Bu aralar tuhaf bir yoğunluk içindeyim, sürekli bir şeyleri yetiştirme, ahh şuna da vakit kalmadı biraz uykumdan keseyim de, eksik kalmadan her şeyi yetiştireyim diyince, hasta olmam kaçınılamazdı. Grip kapımı çaldı malesef, 2 gün önce doktordan bir poşet ilaç ile ayrıldım, neyse ki bugün daha iyiyim ve yeni kombin postu ile karşınızdayım!

Bu aralar beni renkli sahte kürk tutkusu sardı, nasıl oldu bilmiyorum :) Bazı parçaları görür görmez kafamda nasıl kombinleyeceğimin hayali canlanıyor, işte bu pembe gri Fashion71 kürkü görünce de öyle oldu!







I'm in a hurry in these days. I was trying to get all my work done so because of extreme tiredness, i've been sick since Tuesday. I feel better today so here i am with my new style post.

I don't know why but i like faux furs so much on these days. I found my new pink&grey faux fur on Fashion71, it's so chic and stylish.


Kürk Fashion 71 Faux Fur,           Pantolon Gusto Pants,        Ayakkabı Zara Shoes 

3 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok yakışmış gri ve açık pembe uyumuna bayılıyorum ben ♥ :)paylaşım için teşekkürler. güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

rengi ne kadar da tatlııııı

Melislicious dedi ki...

bu sahte kürklerin hastasıyım ama seninki kadar güzel renklerde bu kadar sevimli olanını kimsede görmedim:))) çok yakışmış cnm güzel günlerde giy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...