14 Mayıs 2015 Perşembe

Bir Kombin İki Ayakkabı!

Topuklu ayakkabılar ile aranız nasıl? Ben çok seviyorum ama sabahtan akşama kadar koşturmaca içinde olunca, akşam saatlerinde ayaklarım beni artık rahat ettir sinyalleri vermeye başlıyor! Geçtiğimiz günlerde yine bol davetli bir gün için espadrillerimi yanıma almayı unutmadım, büyük çantaları bu yüzden çok seviyorum :)
Beyaz gömlekler ise bu sıralar favorim, alt kısmı dantelli yeni gömleğim Lovelywholesale sitesinden.

Fotoğraflarım ise LG G4 akıllı telefon ile çekildi, bir kısmı öğle saatlerinde Bebek'te, bir kısmı ise akşam saatlerinde, 19:30-20:00 gibi  Ortaköy'de çekildi. İlk defa fotoğraflarla oynamadan sadece boyutlandırıp ekliyorum, kocaman fotoğraf makinası taşımadan telefon ile rahat rahat çekim yapmak gibisi yokmuş!










Shirt Lovelywholesale Gömlek,      Heels Jessica Buurman Ayakkabı,     Espadrilles Soludos
Bag Carpisa Çanta    Jeans Stradivarius

3 yorum:

Unknown dedi ki...

I love this shirt !

Melislicious dedi ki...

Topuklularla bu aralar aram hiç iyi değil:))) Çoğunlukla loafer giyiyorum. Kimonona bayıldım bu arada!

Kuzununannesi dedi ki...

Karler harika fluluk nasil 1.8ama karelerde yanmamis ...netlik ise harika... Gomlek cok yakismis canim o ayri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...