16 Ekim 2015 Cuma

Püsküller Fora

Püsküllerle aranız nasıl? Beni sorarsanız, ben çantadan elbiseye, ceketten t-shirte, bir kaç sezondur bu parçalara yatırım yapıyorum, yani aram çok iyi! Bu t-shirtüde yeni keşfettiğim WithChic sitesinde buldum. Hem üzerinde bulunan çiçek motifini hem de gri püsküllerini çok sevdim.

Ayakkabılarım ise AmiClubWear sitesinden. Arkasında bulunan altın plakasını ve rengini çok sevdim. Rahatlıklarına ise diyecek bir kelime yok, tam gün boyu gezme, alışverişe gitme, hatta çocukla gezerken bol bol peşinden koşturma ayakkabısı.








What do you think about fringes? Well, i like them so much and I want to have when i see a good and trendy one! I found this amazing floral and tasseles t-shirt on WithChic. I love it's floral pattern, it's so chic and trendy.

Also i love wedge sneakers. They are comfy so you can shop all day long without your feet hurt! I found this amazing sneakers on AmiClubWear. They are perfect for fall.


Top WithChic T-shirt,     Sneakers AmiClubWear Ayakkabı,      Pants Park Bravo Pantolon
Bag Mango Çanta,    Watch AmiClubWear Saat

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...