28 Nisan 2016 Perşembe

Mavi, Dantel Elbise / Blue, Lace Dress

Uzun zamandır takip edenler bilir, ben pek etek, elbise insanı değilim. Genellikle pantolon giymeyi seviyorum. Ama bazı elbiseler var ki, onlara hayır demek, görmezden gelmek pek mümkün değil! Peki bu harika elbiseyi, nereden mi bulup aldım? Gelin anlatayım;

AppStore ve Google Play üzerinden indireceğiniz  Whatsmode aplikasyonu ile artık alışveriş yapmak çok kolay. Aynı zamanda da indirimli, yaşasın. Tek yapmanız gereken alışveriş sırasında, ''lovejolly'' kodunu yazarak, %20 indirimin tadını çıkarmak.

Ben bu aplikasyon ile pek çok ürün aldım. Diğer seçimlerime de gelecek postlarda göz atabileceksiniz. Ama ben beklemeden ürünler içinde kaybolayım derseniz, bu linki tıklayarak hemen göz atabilirsiniz.

Seçtiğim elbiseye gelecek olursak, bir mavi renk sever olarak, görür görmez vuruldum. Aynı modelin beyazı da var, mutlaka göz atın derim. Dikişleri, kumaş kalitesi ile benden tam puan aldı.

Ayakkabılarım ise son aylarda vazgeçemediğim Ami Club Wear sitesinden. Kalın topuğu ile oldukça rahat, ipli modeli ile de şık ve trendi bir parça. Sitede farklı renk seçenekleri de var ama ben pek çok kombinde kullanabilmek için krem rengini seçtim.









Hi Y'all,

I will introduce you to Whatsmode app today. It's a great app that you can shop online easily. You can download it on Appstore or Google Play. Also if you use ''lovejolly''code when you are paying for your shopping cart; you can get %20 off, yay!

I bought a lot of items by using whatsmode and i will share all of them with you. So here i'm with my first choice, blue, lace dress. It's so trendy and chic dress. Also you can find white color option too. But because i love blue color so much, i chose that! If you are looking for a dress which you can wear to a dinner or a wedding invite, it's an elegant choice. I recommend you to buy that dress.

By the way, i found that camel, lace up heels on Ami Club Wear. They are so comfy as a high heel shoes. Also they are suitable for a lot of outfit options. You can wear them with your jeans or elegant dresses.


Dress WhatsMode Elbise,      Shoes Ami Club Wear Ayakkabı,        Clutch Mango Çanta         

1 yorum:

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Rebel çok hoş olmuşsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...