11 Nisan 2016 Pazartesi

Pembe Ayakkabı

Herkese iyi haftalar :)
Hafta sonum oldukça yorucu geçmesine rağmen yeni haftaya enerjik başladım. Umarım tüm hafta boyunca enerjim böyle gider!
Bir süredir güzel ve güneşli geçen havalar sebebi ile artık dolabımı yeni sezona hazırlamaya başladım. Kışlıkları kaldırırken de baharlık çiçekli pantolonlarımı gün yüzüne çıkardım. Her yer rengarenk çiçeklerle bezenmişken ben de eksik kalmayayım dedim :)

Uzun zamandır mavi bir trenchcoat istiyordum, Lovelywholesale sitesinde denk gelince aldım. Aslında resimde görünen modelden oldukça farklı, bir okul önlüğü kıvamında olsa da, yine de bir şans vereyim dedim!

Pembe ayakkabılarım ise yine Lovelywholesale sitesinden. Tam baharlık rengi ve minik kalın topuklu modeli ile sık sık giyeceğimi düşünüyorum. Oldukça rahat ve şık.











Hi y'all, i wish you a happy week :)

I was looking for a blue trenchcoat for a while. I found that blue coat on Lovelywholesale. It has two color options, so you can find yellow one on the shopping site too. It's a nice choice for spring.

When i see a pair of pointed toe shoes, i can't say no to them. I found that amazing pink shoes on Lovelywholesale. They are so comfy and chic.


Top Gusto Bluz,      Trenchcoat Lovelywholesale Trençkot,       Shoes Lovelywholesale Ayakkabı
Sunglasses Italia Independent Güneş Gözlüğü

1 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

What a gorgeous spring outfit! Those pants are stunning.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...