27 Nisan 2016 Çarşamba

Ruffle Trench Coat

Bu sıralar inanılmaz bir yoğunluğun içindeyim, sürekli bir koşturma hali, neyse ki bugünden sonra daha rahatım. Sonunda bloga yazı yazabilecek vakti bulabildim! Sırada pek çok kombin var, bu hafta blogu sık sık kontrol etmeyi unutmayın :)

Hazır trençkot mevsimi gelmişken çok sevdiğim fırfırlı olanı dolaptan çıkardım. Uzun zamandır giymediğim beyaz pantolonum ile oldukça rahat ve casual bir kombin yaptım.
Her kombine uyacak, krem bir spor ayakkabı arıyordum. Sonunda Ami Club Wear sitesinde buldum. İnanılmaz rahatlar, ben giydiğimde gün boyu yürümeme rağmen, ayaklarım hiç ağrımadı :)

Altın metal çerçeveli gözlüğüm de yine Ami Club Wear sitesinden. Çerçevesinin modelini çok sevdim. Bu sezon favorilerimden!









It's trench coat season, yay! My favourite is that ruffle trench. It's so chic and i like to wear it for my daily, casual outfits.
I was looking for a comfy, camel sneakers and i finally found the perfect one on Ami Club Wear. You can find black color option too. Great choice for smart casual style.

My new gold, metal frame sunglasses are from Ami Club Wear too. So chic and trendy.


Trençkot Chicwish Trench Coat,      Sneakers Ami Club Wear Ayakkabı
Sunglasses Ami Club Wear Güneş Gözlüğü,     Bag Carpisa Çanta
Bracelet The Peach Box Bilezik,      Watch Daniel Wellington Saat

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...