8 Haziran 2016 Çarşamba

Limon Baskılı Elbise / Lemon Print Midi Dress

Yazın en güzeli tiril tiril, midi ve rahat elbiseler diyenler burada mı? Ben aslında pek onlardan değilim, ben en çok pantolon giymeyi seviyorum ama bazı elbiseler var ki onlara hayır demek pek mümkün olmuyor. Bu limon baskılı elbiseye de görür görmez vuruldum. Tam yazlık, fresh bir görünüm için kaçırılmayacak bir parça. Buradan ürüne ulaşabilir, hala tükenmemişken alabilirsiniz.

Altın renkli, yaprak desenli taçım ise Koton'dan. Koton Beach Wear koleksiyon lansmanında hediye etmişlerdi. Satışı var mı emin değilim ama kesinlikle benimle tatile geliyor.

Çapalı, altın renkli bilekliğim ise Paul Hewitt. Uzun zamandır gözüm vardı, sonunda benim oldu :)










Who doesn't like a dress which is comfy, chic and stylish? Well, i'm not a fan of dresses, i usually prefer pants instead of them but when i saw that amazing dress on Rosegal, i wanted to wear it as soon as possible :)
Lemon prints are a great choice for summer, fresh like a lemonade, right?.

My new, gold, anchored handcuff is from Paul Hewitt. You can find rosegold and silver options too but i prefer the gold one. So cool and chic.


Dress Rosegal Elbise,        Ancuff Paul Hewitt Bileklik,       Shoes Zara Ayakkabı
Bag Twinkledeals Çanta 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...