16 Ağustos 2016 Salı

Şeffaf Topuklu Bot

Geçtiğimiz kıştan beridir şeffaf topuklu bot arayışındaydım. Bulduklarımın ya numarası kalmamıştı ya da modeli bana uygun değildi. Sonunda aradığım güzelliği, sonbahara girmeden buldum, benden mutlusu yok :)
Siz de benim gibi gelecek sezona yatırım yapmak isterseniz Ami Club Wear sitesine göz atabilirsiniz. Botun farklı renk seçenekleri de var ama ben kışın en çok giydiğim, siyah rengi tercih ettim.

Yine bir kırmızı siyah kombine denk geldik. Aslında peş peşe yayınlamak aklımda yoktu ama havalar birden serinleyince, cumartesi günü çektiğim bu kombini önce yayınlamak istedim.

Oversize gözlüklerim ise TSG Shop sitesinden. Sadece güneş gözlüğü satışı yapan sitede, eğlenceli ve renkli gözlükleri bulabilirsiniz.











I was looking for the clear heel boots since last winter but i couldn't find the design which i like or when i find something i like, i couldn't find the size. But lucky me, i found the perfect one before autumn, yay. It's from Ami Club Wear. You already know that, i like their high quality shoes. So when i see these beauties, i wanted to have them. Here i am with my new boots.

By the way do you like my interesting, oversize sunglasses? I found them on TSG Shop. If you are looking for something different and colorful, don't forget to check them.


Boots Ami Club Wear Bot,        Sunglasses TSG Shop Güneş Gözlüğü

3 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

Ayakkabılar çok tarz bayıldım

ravenlocks dedi ki...

Fabulous outfit! I love your boots <3

xo Azu

www.raven-locks.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunuz ile yeni karşılaştım hatika şeyler var bu botları nasıl aldığınızı ve memnun musunuz? Cevaplarsanız sevinirim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...