10 Ocak 2011 Pazartesi

Elle Şubat 2011 Katie Holmes


Elle şubat 2011 kapak kızı Katie Holmes olmuş.Bana da fotoğraflarını hemen sizlerle paylaşmak düştü.Aslında eskiden Dawson's Creek dizisinin yayınlandığı zamanlarda pek sevmesemde sempatik gelirdi bana, saçlarını kestirip olgun tavırlar takınmaya başlayıp o mahçup kız halini birden değiştirip soğuk nevaleye dönüşünce pek hoşlanmaz oldum kendisinden.Ama fotoğraf çekimini beğendiğim ve Ellenin kapak yaptığı birini yazmadan edemedim tabii :)








4 yorum:

Unknown dedi ki...

blog guzel, takipteyim :)

OYA dedi ki...

dawson's creek'te bayılırdım ona.gençtim tabi o zamanlar ....
ben de şimdiki halinden hiç hoşlanmıyorum .....

Stil Direktoru dedi ki...

Sonunda paçoz halinden çıkmış değil mi Rebel'ciğim :))

rebeltakipte dedi ki...

tipsy, teşekkür ederim,beğenmene sevindim.

oya,evet son zamanlarda bende hoşlanmıyordum ama bu fotoğraf çekimi başarılı değil mi?

stil direktörü,evet sonunda bir iki güzel elbise giydirebilmişler :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...