28 Ocak 2011 Cuma

House of Lavande Vintage Kostüm Partisi

Tracy Smith

Antika mücevher butiği House of Lavande'nin sahibi Tracy Smith,geçtiğimiz günlerde 5. yılı şerefine Palm Beach'de bir parti düzenledi.Modern vintage temalı partiden çekilmiş fotoğraflara bir göz atalım,neler giyilmiş?

Dalia Oberlander ve Luigi Tadini

Mary Alice Stephenson

Lindsey Gathright

Jane Aldridge ve Judy Aldridge

Chris Benz, Meg Carlozzi, Kyle Anderson, Andrew Bevan

Veronika Borchers


Mickey Boardman


Page Leidy

Meg Carlozzi


Bayanlarda Lindsey Gathright,baylarda da Luigi Tadini en beğendiklerim.Page Leidy'ninde gömleği şahane :)

4 yorum:

shoe devotee dedi ki...

Herkes rengarenk.
Yaz gelsin istiyorum artık. :)

KURŞUN KALEM dedi ki...

o en üstteki beyaz elbiseyi istiyor muyum??ooo,hem de nasıl...
Sabah,akşam,beş çayı,düğün,nikah,kurban bayramı,kabotaj bayramı,kına gecesi,kadınlar günü,yılbaşı falan hepppisinde kullanırım valla.

kimyon dedi ki...

Jane Aldridge. Bayıldım. Yeşil... :)

rebeltakipte dedi ki...

shoe devotee ,bende yazı ve denizi ,yüzmeyi özledim yaa

KURŞUN KALEM ,evet çok sade ama insanı narin gösteren bir elbise ,dediğin her yerde giyebilirsin :))

kimyon,canım onun takılarını da çok beğendim ben :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...