27 Mart 2011 Pazar

Happy Birthday Fergie :)

Black Eyed Peas grubunu ve tabiki biricik bayan solisti Fergie'yi çok seviyor ve beğeniyorum.Zaten postlarımda da sürekli yer verdiğimden,fark etmişsinizdir :)

Geçtiğimiz cuma günü 36 yaşına giren ve doğum gününü Las Vegas'daki ünlü gece kulübü Bank'de yakın dostları ve eşiyle kutlayan Fergie,o gece vücuduna tam oturan ve püsküllü bir elbise tercih etmiş.Elindeki şirin ötesi minik çantasına ve turkuaz ayakkabısına bayıldım ,elbisenin rengini de Fergie'ye çok yakıştırdım.Peki ya siz nasıl buldunuz?







8 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Ne diyeyim güzel bayan..

What's Next dedi ki...

minik çantasına ben de bayıldııım :) bu arada ortadaki fotoğrafından minik bir kısmı gözüküyor ama ayakkabılarının rengi çok güzeel :)

Gülsah ♥ dedi ki...

elbisenin rengine bide püsküllerine bayildiim :)

mine dedi ki...

nefis kadınlardan...

AyçA dedi ki...

rebelcim ben elbisenin rengine de modeline de bayıldım ayakkabı seçiminde de elbiseye zıt renkte bir ayakkabı seçmiş gözümden kaçmadı:))

Giz dedi ki...

Rebel'cim elbise, ayakkabı, çanta ayrı ayrı güzel ama bir arada beğenemedim. Çanta ayakkabı ve elbise arasında daha bağlayıcı bir renkte olabilirdi içindeki tonlar koyu düşmüş kanımca. Ayrıca Fergie'yi ben de çok beğeniyorum ama biraz fazla mı estetik yaptırıyo acaba? :/

Followupfashion dedi ki...

Bandaj elbiseleri giymek için iyi bir fizik gerekiyor bu da Fergie'de var.Nefis görünüyor;)

Wear A Smile! dedi ki...

herve leger nihayet biraz modifiye etmiş bandaj elbiseyi!
fergie'nin bu saç rengi ona daha çok yakışıyor, koyu saçla sevemedim ben onu :(
ilk pozu çok tatlı bu arada.. :)

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...