27 Nisan 2011 Çarşamba

2011 Tribeca Film Festivali

Bu yıl 20 nisan-1 mayıs tarihleri arasında düzenleniyor olan Tribeca Film Festivalinde, her gün merakla beklenen sinema fimleri gösterime giriyor.Festivalde filmi yayınlanan ve izlemeye gelen ünlüler de basının ilgi odağı oluyor haliyle.

İlk hafta festivale katılan ünlüleri yazmamıştım ama Eva Mendes'i kırmızılar içinde görünce mutlaka paylaşmalıyım dedim.Evet şimdi festivale katılan diğer ünlüler ile buyrun festival fotoğrafları.

Eva Mendes

Malin Akerman

 
Hayden Panettiere

Olivia Wilde

 Kelly Osbourne

Rachel Bilson

Mary Kate Olsen ve Ashley Olsen

8 yorum:

ALEV dedi ki...

Mary Kate Olsen ve Ashley Olsen
berbat görünüyorlar, hele Mary yataktan yeni kalkmış gibi :(

Hayden Panettiere ise cok cici..

Olivia Wilde ise en çekici olanı bence..

fashiONözge dedi ki...

valla ben hiçbirini sevemedim:(yuh yaaaa,birtane güzel giyinen olmamış mı yaa :))

Followupfashion dedi ki...

Çok güzel olmuş diyebileceğim kimse yok ama Hayden ve Olivia siyah giyerek risk almamış ve hoş görünüyorlar;)

Adsız dedi ki...

bu olsenlerin bakışları neden bu kadar ürkütücü :s

Giz dedi ki...

Canım Eva Mendesin kıyafetini hiç sevmedim. Genelde her elbiseyi açan kırmızı bile bu kıyafetin boğuculupunu kurtaramamış bence :/

Kelly Osbourne da her zamanki gibi rüküş bir de moda programı sunuyor çok ironik:)

Olivia Wilde ve Hayden Panettiere açık ara favorim. Hayden'in elbisesi çok güzel, makyajı ve saçı da siyah üzerine çok gitmiş. Olivia da kelebek gibi maşallah :)

New York Lover D. dedi ki...

Eva'nın elbisesi çok güzel bence ama bu kadını beğenemiyorum bi türlü!

Favorim Hayden oldu :) Elbisesi çok şirin bence!

SoulBodyPause dedi ki...

Kelly Osbourne o kadar zayıfladı ama bana hala nedense şişman gibi geliyor..oops :)
eva nın elbisesinin rengi de çok güzel.

mrtha dedi ki...

en güzel elbise Hayden Panettiere'nin ki :) olsen kardeşler rüküşlük hallerine ne zamana kadar devam edicekler meraktayım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...