14 Nisan 2011 Perşembe

Scream 4 Galası

Korku filmlerini ve Scream serisini seviyormusunuz bilmiyorum ama sevip,izlemeseniz bile her yerde satılan scream maskelerinden dolayı bilmeyeniniz yoktur sanıyorum.Serinin 3 filmi gösterime girip, izlendikten sonra uzun bir ara verilen Scream serisi,4. bölümüyle yeniden beyaz perdede.

Ben korku filmlerini pek sevmem,daha doğrusu biraz korkak olduğumdan pek izleyemem.Scream konusu bilindik olduğundan sanırım izleyebileceğim tek korku filmi,o nedenle de 4.sünün gelişine ve özellikle eski tüm kadroyu yeniden bir arada gördüğüme çok sevindim.

Peki siz ne diyorsunuz Scream serisi için?Seviyormusunuz yoksa nefret mi ediyorsunuz :)

Evet şimdi merak edenler için geçtiğimiz gece galada neler giyilmiş fotoğraflara bir bakalım.



Neve Campbell

Courteney Cox

Hayden Panettiere

Kristen Bell

Emma Roberts

Anna Paquin

Elise Neal

10 yorum:

civciv dedi ki...

günaydin rebelcim :))
hayvanat bahcesi resimlerim hosuna gitti demek :)) ne güzel *__*

...hayden´e bayiliyorum, cok sempatik, seker bir kiz. bu elbisesi de cok hosmus...


..ben de hala turuncu bir sey alicam *hahahaha*

Öptüm tatlim

duju dedi ki...

kırmızı mini ye bayıldım, çok sexy :)

shoe devotee dedi ki...

Hayatımda izlediğim en berbat ve kalitesiz korku filmi serisi. Neden yaklaşık 10 yıl sonra yeniden çekmeye kalkıştılar anlamıyorum. Herkes gala için çok özensiz görünüyor. Sadece Courtney Cox fena değil. O da kötünün iyisi olmuş. :)

pelininstyle dedi ki...

Screamin ilkini baya sevmistim de sonrakileri seyretmis olmak icin seyrettim:)
ama gene de 4.sunu seyredicem buyuk ihtimal:)
Courtney Cox piril piril gorunuyor.
http://www.pelininstyle.com

Wear A Smile! dedi ki...

ben emma roberts'ın elbisesine bittim, şu kol altına bak, wow! :)
nereden olduğunu bilen var mı??

courtney harika görünüyor ama etek ucu detayını sevmedim, çok gereksiz olmuş..

fashiONözge dedi ki...

korku filmi hastası biri olarak söylüyorum scream 1 idare ederdi,gerisi ııgghhhkk:( bana beni yerimden hopalatcak birşey lazım,alışmışım artık etkilemiyor,çocukken de gizlice freddy i izlerdim,elimde yastık,hahaaa:))ondan mı az deli oldum acep:))

New York Lover D. dedi ki...

Neve Campbell ne kadar yaşlanmışşş!

Giz dedi ki...

Rebel'cim postunu okurken kendimi buldum inan :) ben de korku filmlerini izleyemem (çok bir gerilirim) ama tek izleyebildiğim korku filmi scream :) dolayısıyla 4.sünün vizyona girmesine de sevindim :) kadrodaki yeni kişiler de ayrı bir renk katacak gibi.

Neve Campbell büyümüş (daha bir genç kızdı şimdi yetişkin bir kadın olarak görülüyor), courtney cox ise her zamanki gibi güzel ve fit, hayden panettiere'yi kimi zaman beğeniyorum kimi zaman beğenmiyorum ama burdaki elbisesi çok hoş :))

Stil Direktoru dedi ki...

Bu akşam Vodafone daveti vardı hatta gideyim dedim ama üşendim şeker .)

Followupfashion dedi ki...

Anna Paquin'nin dişleri o kadar kötü ki başka bir şeye odaklanamıyorum=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...