23 Mayıs 2011 Pazartesi

Billboard Müzik Ödüllerine Britney ve Rihanna Damgasını Vurdu

Geçtiğimiz günlerde düzenlenen albüm satışlarına ve Billboard listelerine dayanan müzik ödülleri sahiplerini buldu.Britney ve Rihanna'nın performanslarının ve sahnede yastık kavgasının damga vurduğu gecede neler giyilmiş,gelin bir göz atalım.

Fergie

Nicole Kidman

Taylor Swift


Ke$ha

Selena Gomez

Kelly Rowland

Rihanna

Mary J. Blige

Nicki Minaj

Kylie Minogue

Britney ve Rihanna'nın performansından görüntüler;




16 yorum:

AskinAy dedi ki...

Taylor Swift'in elbisesine hayran kaldim cok güzel!!

fashiONözge dedi ki...

fergie'nin paçalarından seksilik akıyor yaaaa :)))

Adsız dedi ki...

Ke$hanın kıyafet berbat ötesi olmus heryeri ortaya cıkmıs üstüne oturmamıs nasıl secebilir böyle bir kıyafet akıl mantık yane :!!

aysun dedi ki...

Rihanna'nın saç rengine hayranım ve çok şık olmuş ... zevkli kadın vesselam :)

Cana dedi ki...

kesha berbat ötesi, rihanna ve britney muhtesemmm

Followupfashion dedi ki...

Fergie'yi beğendim,Nicki Minaj çok komik görünüyor,Britney kimi bulsa öpüyor Modanna kıskanacak=)

Mom Fashion World dedi ki...

Stunning ladies.
Nicole is my favorite.

http://momfashionworld.blogspot.com/

From Broadway dedi ki...

Taylor swift looks so beautiful!

Adsız dedi ki...

Fergie farklı olmuş.rihanna her zaman ki görselliğe hizmet etti.kulaklarımızın pasını silemedi =)

ZeynCo dedi ki...

ben nicole u çok beğendim çok zarif olmuş=) rihannda beyazlar içinde çok iiyi. show da mükemmel olmuştur =)

Wear A Smile! dedi ki...

rihanna favorim, pantolon+gömlek süper ötesi cool olmuş.. o ayakkabılar da ömürlük, her gardroba lazım ;)

öpüyorum rebelcim :)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Ke$ha'nın dizlerine, diz kapaklarına; Nicki Minaj'ın kıyafetine baktım, baktım, dönüp bir daha baktım. Acaba onlar aynaya bakmamışlar mı :)

mine dedi ki...

herkes britneyi öpüyor ne var bu kadında :)

coco-jelly dedi ki...

ahha minaj çok komik:)

Unknown dedi ki...

Rebel'm bu Britney yok olan popülaritesini canlandırmak için daha ne kadar hencinsini öpecek merak ediyorum? Hayır başta Madonna ile öpüşmesi olaydı ok ama ısıtıp ısıtıp aynı şeyi koyması artık saçma biraz bence ://

Tatlım elbiselere gelince Fergie yine sıradışı, Taylor Swift kuğu gibi, Selena Gomez yalın ama sexy, kesha ultra rüküş ve nickni minaj korkunç! Rihanna ise muhteşem, elit bir tarzı var bu kadının :)


http://betwinus.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

rihanna muhteşeem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...