16 Haziran 2011 Perşembe

Yeni Gençlik İksiriniz Adidas Olsun

Gençliğin en dinamik markalarından Adidas, yaza özel oluşturduğu çarpıcı modelleriyle şaşırtmaya devam ediyor. Neon renklerden yola çıkarak oluşturduğu yeni koleksiyonunda, kadranlarsa sade tasarımlarıyla dikkat çekiyor. Enerjik, dinamik ve farklı modellerle hazırladığı modellerinde her sezon farklı olduğunu hissettiren Adidas, yaz aylarının enerjisiyle tasarladığı yeni modellerinde renkli ve eğlenceli modellere yer veriyor. Deri ve plastik kayış seçenekleri, dakika ve saniyeyi gösteren kronograf, dijital ve otomotik  model seçenekleriyle Adidas spor saatler arasında popülerliğini korumaya devam ediyor.



Adidas saatleri,  Gc, Cerruti 1881, Burberry, Emporio Armani, Diesel, Guess, Hugo Boss, Esprit, Roberto Cavalli, Welder, Pandora, Michael Kors gibi dünyanın en büyük marka saatlerinin Türkiye distribütörü Saat&Saat’ten…

8 yorum:

Gülsah ♥ dedi ki...

Adidas markasini cok severim,
ve ilk saate bayildimmmm cok güzeller yaaaa

! the Fleurs dedi ki...

Renk olarak turuncuyu, model olarak yesili sevdim!

Seni mim´ledim ;)

♥ bouquetdefleurs

sevda s. dedi ki...

Renklerine bayıldım!

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok şekerler hemen almalı :D

fashiONözge dedi ki...

HARİKA SECİMLER YİNE SENEMDEN.BAYILDIM BEN BUNLARAAA:)

AyçA dedi ki...

Adidasın bilindik çizgisinden çıkmış. Gerçekten güzel tasarlanmış:))Beğendim

Sıla Yılmaz dedi ki...

İçimizi açan seçimler.. :)

Giz dedi ki...

Tatlım adidas markasının dinamikliği ve marka imajı ile uyumlu koleksiyonları benim de dikkatimi çekiyor. Diğerleri de güzel ancak yeşil olan saati çok beğendim, hem rengi hem modeli çok başarılı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...