8 Ağustos 2011 Pazartesi

Ünlü Stil: Blake Lively

Evet bu hafta stilini inceleyeceğimiz ünlümüz, daha çok Gossip Girl dizisinde neler giydiğiyle takip edilen ,dizinin parıl parıl parlayan yıldızı Blake Lively.Ben sizler için daha çok set dışındaki fotoğraflarını eklemeyi tercih ettim, ne de olsa Serena'nın değil Blake'in seçimlerine göz atacağız öyle değil mi :)Tabii istek üzerine daha sonra Gossip Girl'e özel bir stil inceleme postu gelebilir.

Düzgün fiziği,sempatik havası ve genellikle tercih ettiği salaş saç modelleriyle, ne giyse,ne yapsa yakışıyor dediğimiz Blake'in son zamanlardaki tercihleriyle başbaşa bırakıyorum sizleri.












14 yorum:

AyçA dedi ki...

bayılıyorum bu kıza:) her şeyi o kadar güzel taşıyor ki hangi birini yazsam şaşırdım tüm renkler tenine o kadar güzel gidiyor ki kısacası tarzına bayılıyorum:))

http://ennstyle.blogspot.com/

Followupfashion dedi ki...

Yine süper bir post olmuş,Blake havalı ve hoş bir kız.Kırmızı halıda da günlük hayatta da kendine baktırmayı biliyor;)

B.Erdogan dedi ki...

Blake Lively hem salaş hem dikkat çeken bir kız,ne giyse havalı duruyor gerçekten :)


www.modaplan.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Post çok güzel olmuş, bu kadına bayılıyorum! İnanılmaz bir havası var, ne giyse yakışıyor. Yalnız bazen nerde ne giyeceğini bilemiyor sanki:/

Ben de blogumda Blake'le ilgili bir post yapmıştım, sevgiler.

http://wayoutmonster.blogspot.com/

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çoook doğal bi kızceğız bu yaa...

Wear A Smile! dedi ki...

kesinlikle en favorilerimden biri blake!
herşeyini beğeniyorum.. tarzini, endamını, saçlarını, gözlerini ama en çok da hafif yamuk dişlerini ve gülümsemesini.. :)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

civciv dedi ki...

Blake harika bir hatun !! stilini & fizigini & yüzünü cok begeniyorum gercekten..

hazirladigin Collage süpermis :))
ellerine saglik canimmmm <3

öptüm seni cok

sevda s. dedi ki...

Ben de çok beğeniyorum Blake'i ama anlaşılan beğenmeyen yok gibi :)
Salaş hallerinde bile havalı, gösterişli.

deniz saatçioğlu dedi ki...

Teşekkür ederim canım yorumun için. Ruhu okşayan kısmı çok hoşuma gitti :)

Blake Lively i ben de çok beğeniyorum. Çok özel bir tarzı olduğunu düşünmüyorum gerçi ama o kadar güzel bir vucudu var ki her giydiği üzerinde özel duruyor. Ah bir de saçlarına hastayım.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Giz dedi ki...

Pazartesi'nin beklenen postu geldi Rebel'imden :))) Bu kız kesinlikle giyinmesini biliyor! Çok sofistike bir tarzı var, ne giyse cidden yakışıyor her bir kareyi tek tek inceledim olmamış dediğim tek outfit çıkmadı bravo valla :))


http://gizliteras.blogspot.com/

Ferhat Bayram dedi ki...

resimdeki ayni kisi mi yoksa benim gozler acliktan sesbese donustu :)

kadin guzelmis elbise secimleride basarili

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

fiziği çok güzel ne giyse yakışıyor.

irem örsel dedi ki...

Herşey mi yakışıır :) Bu durum fizikten de öte bence herşeyi çok güzel taşıyo

Hi Spring Time dedi ki...

Sempatikliği ve tarzına bayılıyorum. Bu sarışın giyinmesini biliyor gerçekten. Ara sıra yüzündeki garip ifadesi var ya bi onu sevmiyorum. Onun dışında doğal duran saçları abartısız makyajları süpeer. ee napalım o kadar kusur herkesde olur degil mi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...