27 Ekim 2011 Perşembe

BATH & BODY WORKS ARTIK İSTANBUL'DA


Amerika’nın önde gelen kişisel bakım ve koku markası Bath & Body Works, ilk mağazasını bu gün  İstinye Park’ta açtı.

Bath & Body Works, İkinci mağazası ise 3 Kasım Perşembe günü Bağdat Caddesinde açılacak.

Bath and Body Works kokuyu eğlenceye dönüştürmeyi hedef haline getiren ve mağazaya yapılan her ziyaretin özel bir deneyim olmasına adamış bir markadır. En sofistike ve büyüleyici kokuları keşfedin, demo alanında canlandırıcı vücut jellerini ve scrub ürünlerini test edin ve sizin için en mükemmel ürünü bulmak için vücut losyonlarından ev kokularına kadar herşeyi deneyin.

Heyecan verici Bath & Body Works mağazalarında bulabileceğiniz koleksiyonlar;

  • Signature Collection, her gün rahatlıkla kullanabileceğiniz, karşı koyamayacağınız  ve makul fiyatları ile birbirinden özel  25’ten fazla kokuyu bünyesinde bulundurur.  Her kadın için kendini şımartabileceği günlük vücut bakım ürünlerinden oluşur.
  • Slatkin & Co., dünyadaki en iyi koku uzmanları tarafından geliştirilen yüksek kalitede mumlar ve koku yayıcılarının yer aldığı sofistike ev kokusu markasıdır.
  • C.O Bigelow, özgün ürünler, güzellik çözümleri ve yıllar geçsede değişmeyen favoriler sunar. Marka 1838’de aile işletmesi olan bir eczanede yaratıldı.  Geçmişte denenmiş ve güvenilir şifalı formüller bugün sorun çözen, şık ve şeçkin kişisel bakım ürün gruplarını oluşturmaktadır.
  • Aromatherapy, rahatlatıcı etki veren bitkisel yağlar ve saf esanslar içeren kişisel bakım koleksiyonudur. Bu koleksiyon kokuları kullanarak kendinizi iyi hissettirecek vücut bakımı sağlar.
  • True Blue Spa, Şımartan formülleri fonksiyonel aksesuarlarıyla birleştiren, kolay ulaşılabilir, erişilebilir ve içerik özellikli spa performanslı ürün koleksiyonudur. Bu ürünler spa’da geçireceğiniz bir güne alternatif olarak, aynı keyfi evinize getirmektedir.

Bath & Body Works Hakkında:

Bath & Body Works 1990 yılında New Albany, Ohio, ABD'de kurulmuştur ve daima ürünlerinin yenilikçiliği, kalitesi ve performansı konusunda kendisiyle gurur duymuştur. Geçen on yıl zarfında Bath & Body Works, duş jelleri, losyonlar, mumlar ve aksesuarlar dahil olmak üzere sizi şımartacak çesitli kokulara sahip ürünler ve parfümler piyasaya sürerek kişisel bakım sektörünü yeniden yaratmıştır. En iyi ürünleri yaratmaya ve sunmaya odaklanarak ve doğadan gelen yenilikçiliğe ağırlık vererek Bath & Body Works, nihai kişisel bakım hedefi olma konusunda yolunu çizmiştir. Türkiye’de yeni olan Bath & Body Works, Kuzey Amerika'da ve Orta Doğu’da 1.600'den fazla mağazaya sahiptir. Victoria's Secret, La Senza Henri Bendel, White Barn Candle Co., ve C.O. Bigelow Apothecary mağazalarını da içeren Limited Brands, Inc. şirketler ailesinin bir markasıdır.

Basın Bültenidir.

6 yorum:

fashiONözge dedi ki...

paris amour serisine bayıldım ne tatlılaarr :)tesekkürler rebelim paylaşım için:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Bugün gittim İstinye Park a ama bakmayı unuttum. Gerçi iyi de oldu, ben bu tarz mağazalara girince kendimi kaybediyorum, gereksiz bir sürü şey alıyorumi sonra da pişman oluyorum :) En iyisi hiç girmemek

denizsaatcioglu.blogspot.com

civciv dedi ki...

canimcim, nasil birseymis merak ettim dogrusu..güzel krem ve kokulari cok seviyorum <3 subat´ta istanbula geldigimde giderim ben de :)


öptüm tatlim & iyi haftasonlari

civciv

Unknown dedi ki...

Şu paris serisini aşırı merak etmekteyim :) edenleri de düşünerek en kısa zamanda alıp fikirlerimi yazacağım canım :)


BeTwin Us

irem dedi ki...

açıldığından beri merak içindeydim ama fırsat bulamamıştım, bugün gitti kendimi kaybettim bir sürü şey alıp çıktım ;) Paris amour serisi çok güzel, hele de mumları mükemmel !!

Adsız dedi ki...

Urunler harika amerikada Mutlaka haftada 2 defa gittiim yerdi erkekler mutlaka C.O bigelow vucut sampuanini kullansin yok bole bisi tavsiyem butun renkleri alin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...