26 Ekim 2011 Çarşamba

Ünlü Stil: Olivia Wilde

Bu haftanın ünlü stili, kırmızı halıda her zaman parlamayı bilen Olivia Wilde.Günlük yaşamında oldukça sade,rahat ve salaş parçaları giymeyi tercih eden Olivia, etkinlik ve törenlerde de çoğu zaman göz kamaştırıp,dikkatleri üzerine toplamayı iyi biliyor.

Uçuş uçuş ve kabarık elbiseler,saten ve dantel kumaşlar kesinlikle en çok tercih edip,kendisine yakıştırdıkları.

Saç stiline değinecek olursak,Olivia rengiyle oynasada uzun saçtan hiç vazgeçmiyor,genellikle kahkül kestirmeyi de ihmal etmiyor.Doğruyu söylemek gerekirse kahkül sevmeyen biri olarak kendisi benim kahkülü en çok yakıştırdığım isim.

Şimdi sizleri son yıllardaki seçimleri ile baş başa bırakıyor,Olivia'nın stilini incelemeye davet ediyorum.

Van'da ki depremzedelere yardımlarımızı nasıl ulaştırabileceğimiz ile ilgili postu  buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.Unutmayın ufak ya da büyük elimizden geldiğince yardım elimizi uzatmalı,destek olmalıyız.

















6 yorum:

gülümse dedi ki...

seviyorum bu kızın stilini.alnı geniş olduğu için kahkül de çok yakışıyor bence.

Adsız dedi ki...

ikinci resimdeki ilk elbise cok güzelll

Followupfashion dedi ki...

The OC den beri severek takip ediyorum Olivia'yı,stili de çok hoş;)

Unknown dedi ki...

Canım, Olivia Wilde'ın ilk üçlemedeki ortdaki elbisesine bayıldım yıldızlardan düşmüş gibi adeta :) Kendisine pastel renkler kadar siyah da çok yakışıyor, stili ilham veren ve giydiklerini çok hoş taşıyan birisi kendisi ;)



BeTwin Us

Hong Nhung Ta dedi ki...

do you want to follow each other? just lemme know and I'll follow you back!

h-eart.blogspot.com

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

10. satır 3. sütun nede güzel elbise o öyle <3
birde 11.satır 1. sütun aşık oldum rengine duruşuna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...