21 Mart 2012 Çarşamba

Bahar Geldi Çiçeklenelim

Çiçek deseninin bu sıralar trendlerin başında geldiğinden daha önce bahsetmiştim ama bir de ünlülerin üzerinde ki çiçek desenlerini bloga eklemeden olur mu hiç :)Son zamanlarda nereye baksam irili ufaklı çiçek desenlerinin mutlaka giysilere serpiştirilmiş olduğunu görüyorum.Özellikle de tek parça ile dikkatleri üzerinize çekmenin mümkün olduğu pantolon da iri çiçek desenleri benim çok hoşuma gidiyor.

Son zamanlarda çiçek desenlerine bürünenler kim,şöyle bir araştırdım.Bulduklarımı sizler için paylaşıyorum,belki ilham olur :)
Ben en çok baskısız düz renk,tercihen beyaz ile çiçek desenli pantolonların çok daha iyi durduğunu düşünüyorum,siz ne dersiniz?







20 yorum:

gülümse dedi ki...

Normalde böyle çiçekli böcekli dar pantolonları sevmem ama gunes var ya hava guzel ya bunlar da gözüme hoş gözüktü bugun:)

Moda Sihiri dedi ki...

Ciceklenmek istiyorum ama Katie Holmes gibi olmak istemiyorum :))

elipsworld dedi ki...

Cicek desenleride benim cok hosuma gidiyor.gunesli hava ve bahar diyince zaten renkli renkli,cicekli bocekli desenler giyinesi geliyor insanin:) Sana katiliyorum bende duz bir renkle cicekli pantoLonlari kombinlemeyi daha cok sevdim.ama jean gomlek ve sapkali olan da hosuma gitti..ellerine saglik guzel bir post olmus :)
Sevgiler,
http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

Gezi/yorum... dedi ki...

konu baslığını görünce normal çiçekler bekliyordum posta girince şaşırdım :) bu çiçeklerde güzel tabiki :)

AyçA dedi ki...

Bayılıyorum bu pantolonlara:)Ne güzel bir post olmuş baktıkça bir tane daha çiçek desenli pantoln alasım geldi rebelcim. Özellikle stradivariusdaki pastel tonlarındaki çiçekli pantolonları çok beğeniyorum:)

Sevgilerle bitanem:))

Lilli dedi ki...

This trend is very nice!:) kisses!

CMOS dedi ki...

ben hepsine bayılıyorum ama sen beni gördün tontonum:( bacaklarım bu çiçeklenme durumundan kötü etkilenip dahada kalın görünebilir. Ama diyete başladım. AÇIM ŞUAN! =))))

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Tam da çiçekli pantalon resımlerı biriktiryordum ne zamandır, bloga post için. Çiçekli bir skinny istıyorum ama bır turlu tam aradığım gibi bulamadım, ama şimdıden bulduğumda nasıl kombınlerım dıye görselleri biriktırıyorum :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

bahar006 dedi ki...

Ben bu desenleri elbise ve eteklerde seviyorum, pantolonda pijama gibi duruyor:)

shoeshine* dedi ki...

Özellikle Jessica Alba'nınki gibi canlı renklerde olanlara bayılıyorum. Alışverişe çıkacak vakit bulursam listemin başına aldım bu pantolonları.

http://the-shoeshine.blogspot.com

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben çok beğeniyorum bu trendi, haftasonu stradivariusta gördüm bitane... bakalım alabilecek miyim :D

Wear A Smile! dedi ki...

tatlım ben de sevdim bu trendi ama daha içime sinen bir desen bulamadım mağazalarda..:/ yıllar önce vardı bir pantolonum çok severek giyerdim onu hatırlattı bana :)
öpüyorum çok..<3

cerenim.com dedi ki...

kilo verip 5 kiilo kadar h&m den alacağım bu çiçekli cicili pantalonlardan

Berrilla dedi ki...

ben sonunda bugün buldum gönlüme göre bir çiçekli pantolon =) Ben de beyaz üstüne çiçek desenlerini seviyorum =)

White Perla dedi ki...

Her ne kadar tek renk pantolonlari tercih etsem de, bu ciceklileri cok seviyorum:)

Fashionobsession-mieni dedi ki...

This is such a great inspiration! i love the flower pants! The forth Outfit with the flower shorts is awesome! What a great style!

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

Stil Direktoru dedi ki...

bebişim çiçeklenelim ama abartı olmasın değil mi? bazen neler görüyorum kızım soğuyorum annem .)

Gisell dedi ki...

Nice post. Visit me at www.dramaandbeauty.Blogspot.com

Followupfashion dedi ki...

Aslında güzel görünüyor çiçekli pantolonlar ama ince bacaklarda daha güzel duruyor;)

Adsız dedi ki...

bir ara nefret ederdik çiçekli böcekli altlardan, moda ne hale sokuyor insanı:> ama bu pantolonlar çok şeker:>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...