27 Mart 2012 Salı

En Renkli Parfüm Lansmanı

Geçtiğimiz hafta Salvatore Ferragamo markasının ''Signorina'' parfümünün lansmanı New York'da yapıldı.Şakayık,gül ve yasemin gibi çiçeklerin kokusunun da içinde yer aldığı parfümün lansmanına katılan konukların fotoğraflanması için klasik marka logolu bir pano yerine pembe tonda çiçeklerden oluşan parfümün adının da yazılı olduğu şık bir arka plan hazırlanmıştı.

Konukların çoğu ise birbirinden renkli kıyafetler ile organizasyonda yerlerini almışlardı.İşte bu desenleri ve renkleri korkmadan kullanan,adeta yazın habercisi konuklar neler giymiş şöyle bir göz atalım,ne dersiniz?




13 yorum:

. dedi ki...

hepsi birbirinden güzel elbiseler :)

http://fashionisable.blogspot.com/

Lilli dedi ki...

I love the colors of their dress!!:) xoxo

White Perla dedi ki...

Resimlerdeki favorim Tek renkli olan tulum, cok guzelmis:)

www.whiteperla.blogspot.com

Modagrafya dedi ki...

Evet gerçekten çok gzel bir etkinlik oldu bu. En altta soldaki elbiseyi Giselle'in üstünde görmüş çok beğenmiştim, kesinlikle yaz sezonunda favorilerimden!! Ama diğer elbiseler de çok güzel tabii.

Duygu Senyurek dedi ki...

Wauwww ben de orda olmak isterdimm:))

gülümse dedi ki...

gerçekten çok renkli bir tanıtım olmuş

Stil Direktoru dedi ki...

İçim dışım çiçek oldu valla .) Eşarp modeli elbise olayı da yine moda oldu sanırım ama karışık desenleri sevmiyorum ben Reboş'um ya

LongIslandWeddingOfficiant dedi ki...

OMG! Gorgeous dresses! Following you back:-)
hugs from New York,
xx
Ask Erena
Blog @ http://askerena.blogspot.com/
Shop @ http://eabshop.blogspot.com/

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Ben en cok sondaki soldaki mavi elbiseye bayildim, Ferragamo esarplari birlestirilerek yapilmis sanki : )

Mehtab dedi ki...

So nice Pics, i like the Brand!

Unknown dedi ki...

Herkes rengarenk cıvıl cıvıl ne güzel

Unknown dedi ki...

Gül duvar muhteşem görünüyor gerçekten çok renkli, canlı ve fresh bir lansman daveti olmuş canım :)

a dedi ki...

arka plan çok zekice çok beğendim kıyafetler de harika

http://rosaygrismoda.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...