26 Mart 2012 Pazartesi

The Hunger Game'in Yıldızı Jennifer Lawrence

Suzanne Collins tarafından yazılan ve bilim kurgu romanı olan The Hunger Games ''Açlık Oyunları'' bir çok ülkede en çok satanlar listesine girdi.Kitabın devamı olarak yazdığı ''Ateşi Yakalamak'' ve ''Alaycı Kuş'' romanlarının gördüğü ilgi de yoğun olunca ,her çok tutan kitap gibi o da film oldu :)

23 Mart'ta tüm Dünya'da vizyona giren Açlık Oyunları filminin yıldızı Jennifer Lawrence filmin galalarında ve son günlerde katıldığı tv programlarında neler giymiş,şöyle bir göz atmaya ne dersiniz?




Jennifer,filmin Los Angeles galasında Prabal Gurung Sonbahar 2012 koleksiyonundan altın renkli,sırt dekolteli bir elbise giymeyi tercih etmiş.Jimmy Choo ayakkabıları da elbise ile son derece uyumlu görünüyor.Elbisenin onu olduğundan daha olgun gösterdiği bir gerçek olsa da elbiseyi üzerinde çok iyi taşımış,siz ne dersiniz?


Londra galasında ise Ralph Lauren koleksiyonundan yine altın renkli ve siyah kemerli bir elbise tercih etmiş.Jennifer'ı bu kez daha sade bir model içinde görüyoruz.



Paris galasında sırt dekolteli siyah bir Tom Ford elbise tercih eden Jennifer,düz fönlü saçları ile oldukça hoş görünüyor.Altın rengi ayakkabıları da elbisesinde ki fermuar uyumu ile doğru bir tercih.



Almanya galasında ise kırmızılara bürünen Jennifer'a bu renk kesinlikle çok yakışmış.Marchesa Sonbahar 2012 koleksiyonunda seçtiği,tüllerden oluşan elbisesinin özellikle sırt dekoltesini çok beğendim doğrusu.



Filmin New York galasında daha sade bir görünüm seçen Jennifer,Calvin Klein Sonbahar 2012 koleksiyonundan yeşil renkte göğüs dekolteli bir elbise tercih etmiş.Açık bıraktığı hafif dalgalı saçları ve sade makyajı ile çok iyi görünüyor.

Son dört fotoğrafta, film tanıtımı için katıldığı etkinlik ve tv programlarından.



Ben genel olarak Jennifer'ın tercihlerini beğendim,peki siz stili ile ilgili neler düşünüyorsunuz,siz de beğendiniz mi yoksa kötü tercihler yaptığını mı düşünüyorsunuz?

Görseller: style.com, zimbio, national confidential, real stylenetwork, celebshut.com

14 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Galalarda çok göz alıcı ve harika görünüyor.Filmi haftasonu izlerim diyordum gidemedim,bugün bir aksilik olmazsa gideceğim;)

Adsız dedi ki...

Bu kitabı bi okuyamadım artık filmini izlerim:P Jennifer'ın yüzü pek hoşuma gitmiyor.Elbiseler süper ama en çok kırmızı gimtiş gibi duruyor:)

gülümse dedi ki...

Ben cok beğeniyordum bu kızı zaten.giydigi tüm kıyafetleri de yakıştırmış kendine

bahar006 dedi ki...

İlk elbise hem kilolu hem de yaşından büyük göstermiş ama diğer seçimleri özellikle siyah ve yeşil elbise gayet iyi. Ama filmdeki gibi koyu saçlar masum yüzüne daha çok yakışıyor bence, sarı saçtan vazgeçmeli:)

Kuzununannesi dedi ki...

golden tonların hepsını cok begendım o pılıse elbıseye yesıle ve bugulu makyaja:)) ımmmm

GulsahYyl dedi ki...

Tarzıda kendiside çok güzel...Beğeniyorum.Ve filmide izlenmeye değer diyorum!!! http://sahlamoda.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Ya bu filmii çok merak ediyorum. En kısa sürede izlemeye gitmek lazıım :) Bu kız da güzel aslında ama ben bi türlü ısınamadım yüzüne flan sevemedim yanii :) Çok uzun süredir görüşmüyoruz bu arada yaa İstanbul'da da bişey anlamadm Nisan'da gelmeyi planlıyorum görüşelim mutlaka oluur muu :) Öptüm çok Ankara'dan sevgileer =)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

kızın gülüşünde ciddi sıkıntı var çok yapmacık rahatsız edici duruyor...

Stil Direktoru dedi ki...

Sırt dekoltesi kadar seksi bir tarz yok bence ama film bakalım nasılmış kitabı da okumadım malum

Unknown dedi ki...

Bence hepsi çoook hoş,ben çok beğendim..

Modagrafya dedi ki...

Güzel giyiniyor ama arada saç modelini değiştirse fena olmaz:)

Unknown dedi ki...

Çoğunu çok beğendim harika modeller ama favorim örgülü topuz saç modeli işte o harika!!!

Unknown dedi ki...

Jennifer'a filmde çok hayran olmuştu şimdi bu karelerden sonra stiline olan beğenim ile bu hayranlık bir kat daha arttı hem çok güzel hem de stil sahibi bir kadın! ;)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

İlk resimdeki makyajı ne kadar güzel olmuş..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...