15 Mart 2012 Perşembe

Yırtık Jean Pantolonlardan Sonra Şimdi Sıra Ceketlerde Mi?

Geçtiğimiz günlerde bir kaç ünlü ve sokak stili fotoğrafında yırtık denim ceketlere rastlayınca, acaba yeni bir trend mi geliyor diye düşünmeden edemedim.

Özellikle ünlülerin giydiği kıyafetleri bir çok kişinin takip ettiği düşünülürse, yakında daha sık görebiliriz diye düşünüyorum.Benim aslında pek aram yoktur yırtık jeanlerle, ceket içinde düşüncelerim pek farklı değil şuanda :)

Peki siz nasıl buldunuz bu yırtık denim ceketleri?Bir mağazada denk gelirseniz alıp giyer misiniz?Ya da elinizde ki ceketleri bir diy projesi ile bu hale getirmeye ne dersiniz?






İşte bu da http://www.hoardoftrends.com/ sitesinin yazarının Diy projesi, detaylar için bu linke tıklayıp sitesine göz atabilirsiniz :)


21 yorum:

Olmadı Baştan dedi ki...

Ya ama hiç güzel görünmüyor benceee

fashion house by zeto dedi ki...

Ben yırtık olan her şeyi çok seviyorum yaparım bunu da yalnız feda edilcek bi ceket bulmam lazım:)

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Pantolonlarda belki ama ceketleri sevmedim...

Duygu Senyurek dedi ki...

Guzel:)

bahar006 dedi ki...

Pantolonda daha hoş duruyo bence:)

Nimo dedi ki...

aa şahane bu bayıldııım :))

Kuzununannesi dedi ki...

en alttakı guzel evet dedıgın gıbı dıgerleır dıccc olmamıs

Followupfashion dedi ki...

Yırtıklar az olunca daha güzel duruyor bence;)

Enda dedi ki...

levis'ınkini beğendim bir de en son fotoğraftakini :))

Lilli dedi ki...

What a cute selection of denim jackets!:) I like them all!:) Kisses!

Unknown dedi ki...

Ben yırtık kotlara da alışamamıştım,bunlara da pek ısınamadım :(

PrettyWeird dedi ki...

Ben çok beğendimm :|

PINKY FASHION dedi ki...

çabuk modası geçecek bir trendmiş gibi geldi bana o yuzden yırtık ceket almam herhalde:)

shoeshine* dedi ki...

Tam da çocukluğumdan kalma kıytırık kot ceketimi değerlendirecektim. Aslında kot yelek düşünüyordum ama bu modeller de aklımı çeldi...

http://the-shoeshine.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

yırtık pantolon severim ve giyerim :D ama kot ceket sevmiyorum :)

Wear A Smile! dedi ki...

ben beğendim, en çok da son ceketi, hem renk hem model olarak.. <3

Modamla dedi ki...

aslında pek beğenmedim gibi ama büyük konuşmamak lazım. bir de alıp giyesim gelir rezil olmayayım :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben kot ceketleri çok sevmem yakıştıramam kendime

Unknown dedi ki...

Yırtık pantolonları taytları beğeniyorum tabi abartılı olmadıkça ,ama sanırım kot ceketlerden çok bıkmışım gömleklerle yetinirim diyorum bakalım :) güzel paylaşm sevgiler!

Miss Psycho Cat dedi ki...

Really nice denim jackets :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

iddialı ama güzel bir kombinle hoş durabilir ama giymeyi bilmeyen birinde hayal edemiyorum köpek saldırısına uğramış gibi:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...