17 Nisan 2012 Salı

Paul McCartney ''My Valentine'' Kırmızı Halı

Eski The Beatles grubunun üyesi Paul McCartney'in Şubat ayında piyasaya çıkan onbeşinci solo albümü "Kisses on the Bottom" albümden yayınlanan ilk single "My Valentine" oldu.Johnny Depp ile Natalie Portman'ın oynadığı,  Eric Clapton'ın gitar çaldığı ve Paul McCartney'in yönettiği ''My Valentine'' için çekilen video, izleyicilerin beğenisine sunuldu.Şarkı için tam 3 ayrı klip çekilmiş,ben yayınlanmış olanı merak edenler için ekliyorum.


Geçtiğimiz hafta ev sahipliğini Paul McCartney ve Stella McCartney'in yaptığı ''My Valentine'' videosunun galası düzenlendi.Bize de katılan ünlüler neler giymiş,incelemek düştü :)Ünlülerin çoğunun o gece Stella McCartney'den giyindiğini de söylemeden geçmeyeyim.Gelin şimdi geceye kimler katılmış,şöyle bir göz atalım.

Zooey Deschanel

Jayma Mays

Miranda Kerr

Gwyneth Paltrow

Reese Witherspoon

Stella McCartney

Paul McCartney ve Nancy Shevel

Gwen Stefani

Ginnefer Goodwin

Kristen Stewart

Rumer Willis

Görseller:Zimbio, celebrity-style, celebritygossip

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Gwyneth Paltrow'a bayıldım:)))
sevgilerr..
ozlemtuana.blogspot.com

Duygu Senyurek dedi ki...

gwen stefenaı kıyafeti favorimdir=)

Bizim Kız dedi ki...

Miranda Kerr ve Rumer Willis daha çirkin olamazlardı heralde =/
http://bizimkiz.blogspot.com/

Joan dedi ki...

oh gwen stefani looks really good here!

Unknown dedi ki...

Miranda Kerr süper olmuş her zamanki gibi :)

Followupfashion dedi ki...

Stella McCartney'nin asimetrik şekilli elbiselerini giymeyen kalmadı=)

alice dedi ki...

miranda kerr'e bayıldımmm.. =)

Miyuki dedi ki...

kristen da hep aynı surat peh! :D

nedicen başa geldi çekicen dedi ki...

Çok deli bir beatles hayranıyım. Ama john Lennon mı Paul MCcartney mi diye sorarsanız şüphesiz Paul! Dahi bir adam !

Lilli dedi ki...

I love Miranda Kerr's dress! So fab!:) Kisses dear!

pembe fiyonk dedi ki...

abartısız şıklıklarını beğeniyorum.sonuç miranda:)

Junkhead dedi ki...

Natalie Portman çok güzel her zamanki gibi ama Johnny'nin yüzünde yaşlılık belirtileri gördüm bir garip oldum bee .. :(

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

sanırım en çok mirandayı ve elbisesini beğendim...

Marta dedi ki...

I love Miranda Kerr and Gwen Stefani's looks!

http://www.martasfashiondiary.com/

mine dedi ki...

bayılıyorum o yaşında üretken olabilen insanlara süper

Grace Happy dedi ki...

gwen ve ginnefer favorım

DEMI dedi ki...

likeee your blog dear!!
keep posting and go for it <3

XO

What's Next dedi ki...

her şeyi geçtim de kristen stewart'ın o saçları ne? yağlı saçları almış geriye ittirmiş gibi :D

favorim gwen stefani ama!

Unknown dedi ki...

bazıları fena patlamışşş Kristen Stewart hem erkeksi hem bakımsız gözüküyor. Rumer Willis 'in hem elbisesi hemde üstüne giydiği o hırkamsı triko fenalarda saçlarının da dipleri çıkmış yetiştirememiş misali :) Ginnefer Goodwin 'in çantası hariç beğendim , Gwen Stefani favorim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...