1 Mayıs 2012 Salı

Levi's Curve ID Blogger Etkinliği

Geçtiğimiz hafta Levi's markası için oldukça davetkar bir etkinlik maili aldım.Sadece bloggerlar için düzenlenen bu akşam üstünde bizleri kendi kıvrımlarımızla tanışmaya ve vücut şeklimize en uygun jean'i bulmaya davet ediyorlardı.

Perşembe günü İstinye Park Levi's mağazasında düzenlenen etkinlikte, birbirinden güler yüzlü ve yardımcı ekip sayesinde vücuduma en uygun jean'i bulmuş bulunuyorum :)
''Beden ölçüsü değil,şekli önemli'' sloganıyla tasarlanan Levi's Curve ID jean'ler biz bayanlara en iyi görünümü bulmada yardımcı oluyor.


Sizi bilmem ama benim vücut tipimde (zayıfken de şekli böyleydi,doğum sonrası eklediğim kilolarla da değişmedi) ,her aldığım pantolonun belini terziye gidip mutlaka pens attırıp daralttırırım.Kalçası geniş olan herkes de bu dertten yakınıyordur eminim,bir beden büyük alıp bel daraltma işlemine maruz kalıyordur aldıkları jeanler.
Bu kez,Levi's mağazasının deneyimli elemanları sayesinde vücut tipime karar verildikten sonra denediğim jean üstüme tam oturdu.Bel bölümünde hiç boşluk oluşmadı ya da bacaklarımı sıkmadı.Tam anlamıyla benim için tasarlanmıştı.Kabinde denerken bir de fotoğraf çekildim,bakalım siz ne düşünüyorsunuz,nasıl durmuş :)


Levi's Curve ID, 3 tip vücut şekli için tasarlanmış.Bunlar Slight Curve(Zarif Kıvrımlar);bele,basene ve baldıra tam oturan bu modeller,özellikle daha önce aldığım jeanler belimi sıkıyordu diyenlere mucize niteliğinde.İkincisi Demi Curve(Doğal Kıvrımlar);Vücuda oturup,bel kısmında iyi bir görünüm sağlıyor.Ve sonuncusu da Bold Curve(Çarpıcı Kıvrımlar),Beli tam oturduğundan ve boşluk kalmadığından yukarı çekme ihtiyacı hissetmiyorsunuz ve kıvrımları ortaya çıkararak iyi bir görünüm sağlıyor.


Siz de vücudunuza uygun jean bulma konusunda zorlanıyorsanız,mutlaka gidip yeni modellere göz atmanızı öneririm.




Bir de o gün bizleri,makyajda en yeni sezon trendlerini üzerimizde uygulamak için deneyimli Mac ekibi bekliyordu.Mac yaz 2012 koleksiyon ürünleri ile yapılacak 2 tip makyaj seçeneği sunuldu bizlere,biri yoğun göz makyajlı ve nötr renklerde ruj kullanılan Follow up Fashion'ın tercihi,diğeri de dikkatin dudaklara çekildiği,yeşil tonlarda göz makyajı benim seçtiğim :)
Ben yeşil tonlarda far pek kullanmasam da bu kez çok beğendim.Kaşlarım kalın olsa nasıl dururdu diye merak ediyorum deyince,kaşlarım da makyajla kalınlaştı,nasıl olmuş sizce,ufacık bir dokunuş da olsa bana çok farklı geldi.


Makyaj sırasında,fotoğraf molası :) Girlshygirlguide ve Tuğba's Atalier



İşte ben ve Follow up Fashion. Makyajımız bitti,poz verme zamanı :)


Bu güzel gün için emeği geçen herkese tek tek çok teşekkür ederim.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

senin bebişinmi var :O :)

rebeltakipte dedi ki...

evet kilo konusunda hala ona sığınsamda artık bebişlik dönemi geçmek üzere, 2.5 yaşında :)

Lilli dedi ki...

great make up!

Diamonds-x3 dedi ki...

Love your make up and your hair color! <3

Suzan

http://diamonds-x3.blogspot.de/

deeptone dedi ki...

bütün fotolara keyifle baktım.
:)
ödülün var bende.
:)

Lotus Blossom Design dedi ki...

great post...love your shirt! xo

MERVE dedi ki...

evet kesinlikle doğru, beden değil şekil önemli.. ben amerikadayken de aynen kız gelip ölçülerimi senin gibi almıştı, sonra da denemem için bir kaç kot vermişti..

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

bende ödülün varr :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

follow up fashionda görmüştük canım zaten seni de senin de makyajın çok hoş olmuş :)

UMAY dedi ki...

selam güzel bigün olmuş.. Bebişini Allah sana bağışlasın..

CMOS dedi ki...

kesinlikle çok ama çok yakışmış bayıldım en sonki fotoda da şahane görünüyorsunuz:)

Precious Isla dedi ki...

hey! i'm just found your blog,nice makeup love it! new follower tnx!

http://preciouslovestyle.blogspot.com

PINKY FASHION dedi ki...

insanın tam vücut tipine göre kot bulmasının mucize olduğunu düşünenlerden olduğum için merak ettim, açıkcası

AyçA dedi ki...

Kızlar ikinizinde makyajına bayıldım. Gerçekten çok güzel bir etkinlik olmuş:))

fashiononboard dedi ki...

pek keyifli bir etkinlik olmus, cok sevdim fotograflari :)

http://fashiononboard.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...