25 Haziran 2012 Pazartesi

Nakışlı Elbise

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba,
Bir süredir kafamı toplayıp bloga yazı giremedim.Ara için kusura bakmayın,blogumu ne kadar özledim anlatamam.Eh tabi artık bu aranın acısını çıkarmak için sizlere bol bol yazı hazırlayacağım merak etmeyin ;)

Gündemden uzak kalınca güne gözüme ilk çarpan kişi ile başlamak istedim.Emma Stone,The Amazing Spider-Man filminin galasına Dolce and Gabbana Sonbahar 2012-2013 koleksiyonundan orta kısmı beyaz dantel,kenarları kanaviçe işlemeli rengarenk çiçekli bir elbise ile katılmış.Aslında çok karışık desenli,çiçek motifli giysileri pek sevmezdim ama bu yıl çiçek desenleri trend olduğundanmıdır bilmiyorum gözüme hoş görünmeye başladı.Gerçi bol çiçekli olmasına rağmen,bu elbiseyi podyumda gördüğümde de beğenmiştim, Emma'da üzerinde çok iyi taşımış.

Bu sonbahar işlemeleri sık sık göreceğimizi,kullanacağımızı düşünüyorum.Peki siz nasıl buldunuz bu elbiseyi, benzer bir modele denk gelirseniz alıp giyer miydiniz?






En yeni moda haberlerini, sezon indirimlerini ve kampanyaları öğrenmek için twitter ve facebook hesaplarımı da takip etmeyi unutmayın.

5 yorum:

Lilli dedi ki...

this dress is just awesome!!

Miss Psycho Cat dedi ki...

So many gorgeous details :)

PINKY FASHION dedi ki...

kaneviçeden elbiseleri annem görse, ahh gözlerim görse ben bunu yaparım der:))

Unknown dedi ki...

ya kanaviçe bizim sanatımız değilmi ? ayıp valla madem çalıyorsunuz bi sus payı verin , bi etek bile yeter :)

pembe fiyonk dedi ki...

tulay demirbas' katılıyorum walla ya modayı uzaklarda arıyoruz.. nasıl hoş gözüküyor şu elbise....bizim modacılarımızında kullanıp markalaştırması lazım böyle geleneksel parçaları:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...