27 Haziran 2012 Çarşamba

Neon ve Desenli Göz Alıcı Ceketler

Son zamanlarda Roberto Cavalli tasarımı neon,desenli ve parlak ceketler ünlüler arasında oldukça popüler. Başlı başına dikkat çekici olan bu parçaları, kimler nasıl giymeyi tercih etmiş gelin bakalım.


Ben en çok Roberto Cavalli tasarımı neon renklerden oluşan ceketini siyah renkle kombinleyip,eline de yine neon pembe bir clutch alan Solange Knowles'ı beğendim.Peki siz hangi kombini beğendiniz?

Monica Knight                                                         Solange Knowles

Rita Ora                                                               Cassie King

12 yorum:

pinkly dedi ki...

benim de favorim Solange Knowles, zaten tarzını da çok beğenirim :) sevgiler.

Miss Psycho Cat dedi ki...

Great blazers, cute and colorful.

Lilli dedi ki...

they are very cool dear! xoxo

=/=// =/= dedi ki...

Cassie King'i cesur ve başarılı buldum.Solange Knowles ise giyilebilir bir kombin yapmış. Sanırım ikisinide beğendim.

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar güzeller :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ne kadar güzelmiş yahu :D

Syhn dedi ki...

ben monica knight ı da begendim

pembe fiyonk dedi ki...

aaaaaaa hepsine nayıldım 1.favorim..... çok güzel bi paylaşım olmuş...

darkolivee dedi ki...

ayy gözlerimi aldı renkler, enerji dolu favorim solange knowles

sevgiler
http://www.darkolivestyle.com/

Sandra Vázquez dedi ki...

Love this trend!

kiss

http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

Giancarlo dedi ki...

felice fine settimana...ciao

Babi Brea dedi ki...

love that blazers!!

following you now!! hope you like my blog!!

http://strawberryworld-bb.blogspot.com.es/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...