27 Temmuz 2012 Cuma

En Sevdiğiniz Tatlar, Cildinizle Buluşuyor

Geçtiğimiz günlerde The Body Shop'ın yeni ''Splash on Summer Beauty'' serisine göz atmak için İstinye Park'taydım.Birbirinden leziz ve taze kokuları tek tek sizler için denedim ve hepsine de ayrı bayıldım.Ben genellikle parfüm olarak meyve ve çiçek kokularını tercih ediyorum,hele yazın en fresh,en hafif olanı kullanmak istiyor insan.

The Body Shop'da bunu düşünerek bizler için birbirinden leziz kokularını vücut spreyi olarak hazırlayıp satışa sunmuş.Ben özellikle çilek ve mango kokulu olanları çok sevdim.Vanilya her zaman favorim olsa da bu yaz günlerinde meyveli olanlar tercihim.

Peki siz hangi kokuları seviyorsunuz ?

Ürün Fiyatı:27,90 TL

7 yorum:

Junkhead dedi ki...

Aaaa süpermiiiş ! Hindistan cevizliyi merak ettim en çok :))) Fiyat neydi pekiii ?

=/=// =/= dedi ki...

Acaba tarçınlısı da var mı? Yazın en güzel kokusu bence kiraz çiçeği.Vanilya kokusuda harika olur.Rebel'im bide fiyat yazsaydın.

rebeltakipte dedi ki...

fiyat bilgisi eklemek aklıma gelmemişti,öğrenip hemen yazıya ekledim , 27,90 tl.

Mehtab dedi ki...

i like mango, coconut and vanilla :) have a nice day!

Unknown dedi ki...

Hepsi :)) Bu tür ürünlerde aç gözlüyüm :) Bir çoğunu seviyorum kullanıyorum ama tek eksiğim kremlerimin yanına hindistan cevizli vücut spreyiydi onunla bu seride tamamlanmış olacaktır :))

cerenim.com dedi ki...

denedim....çilekli olan süper

sevda s. dedi ki...

Şişeleri de çok hoş, Satsuma'yı da merka ettim. Eminim nefis kokuyordur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...