13 Ağustos 2012 Pazartesi

Omzunuza Kartal Kondurmaya Ne Dersiniz?

Hayvan desen ve baskıları her sezon mutlaka karşımıza çıkıyorlar.Bu kışın popüler yüzü de Kartal olacak gibi görünüyor.Bir kaç yıldır güçlü omuzlar, apoletler pek popüler,peki şimdi güçlü omuzları kartallar ile daha da güçlendirmeye ne dersiniz?

Jean Charles De Castelbajac Sonbahar Kış 2012 koleksiyonunda omuzlara kondurulan kartallardan esinlenerek, TopShop 'da bir sweatshirt tasarlamış.


Jean Charles De Castelbajac Sonbahar / Kış 2012

Topshop Kartal Sweatshirt

Ben kartalları çok severim,hem eskilere göre kartal gözü insanları kem gözden de korurmuş :)
Bakalım bu sezon başka hangi markalarda göreceğiz kartalları.
Peki siz ne düşünüyorsunuz,sevdiniz mi?


9 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

casual spor ve büyük kazaklarda neden olmasın diyenlerdenim ben :)

Followupfashion dedi ki...

Çok sert bakıyor bunlar ama sevdim ben;)

CMOS dedi ki...

aaa kartal gözünün nazardan koruduğunu bilmiyordum:)

nedicen başa geldi çekicen dedi ki...

Anlamı güzel, görünüm açısından da eminim ki trend haline gelir. O yüzden kimse almadan biz almalıyız :D

Lilli dedi ki...

nice pieces dear! kisses!

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy çok beğendim ama Fenerli olduğum için kartallı bişe giymem prensibim böyle :D

Trendydolap dedi ki...

çok güzel duruyor.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

çok hoşuma gitti, mutlaka benim de olmalı ;))))

Unknown dedi ki...

I love this top it's awesome
I would appreciate it if you could take the time to visit my little blog at fashionandtherebel.blogspot.com and let me know if you would like us to follow each other :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...