3 Ağustos 2012 Cuma

Yurtdışı Online Alışveriş / New Look Alışveriş

Yurtdışı online alışverişlerimde genellikle ebay sitesini tercih ediyorum,alacağım ürünler için satış ortalaması yüksek, bol pozitif yorumlu satıcıları seçiyorum.Bu kez internette gezinirken sık sık banner reklamını gördüğüm New Look sitesinden alışveriş yaptım.
İlk alışverişim olduğu için biraz çekinerek,parça sayısını az tutarak sipariş verdim.Aslında online alışverişte ayakkabı almaya çoğu zaman çekinirim, çünkü her markanın kalıbı birbirinden farklı oluyor,kimi ayakkabıda 38 ayağıma büyük gelirken kimisinde 39 ancak oluyor.Ama bu alışverişimde NewLook'da ki ürünlerin fiyatları indirimler de eklenince o kadar uygun olmuşlardı ki,dayanamayıp numara riskini göze alarak 2 ayakkabı aldım.

New Look alışverişinde süreç nasıl ilerliyor,kaç güne geliyor diye merak içindeydim doğrusu.Sitede 5-7 gün içerisinde siparişin teslim edileceği yazıyor.Benim 21 Temmuz Cumartesi verdiğim siparişim 31 Temmuz Salı günü Ptt posta ile teslim edildi.Ayakkabıların kalitesi de beklediğimden daha iyi çıktı doğrusu,hele ilk fotoğrafta eklediğim ayakkabı sanırım Dünyanın en rahat topuklu ayakkabısı olmalı :)

New Look'da kargo 5£, ürün sayısı arttıkça kargo aynı kaldığından siparişlerde tek parça yerine bir kaç parça birden almak daha karlı :) Yalnız siparişler kayıtlı posta ile gönderilmediğinden ürünlerin takibi malesef yapılamıyor.Bekleyiş biraz stresli de olsa (acaba gümrüğe takılır mı, paketim kaybolur mu gibi) ben alışverişimden memnun kaldım,o nedenle yeniden bu siteden alışveriş yapmayı düşünüyorum.İngiltere'den alışveriş yapmak istiyorum hangi online siteyi tavsiye edersin derseniz, New Look uygun fiyatı ve ortalama kalitesi ile tercih edilebilir derim :)





20 yorum:

Unknown dedi ki...

rebelim bılıyorsun ben de newlook hastalarındanım ya harıka bı sıte bence.
son ayakkabının markasından bı spor ayakkabı bı de sandalet aldım cok memnum fıyat/ kalite oranları olumlu yonde ters. yanı fıyatlar cok uygun kalite cok basarılı..
bence de alın arkadaslarr :)
hatta 55 sterlinden cok alısverıs yapanlar kargo ucretı de odemıyo:)

nedicen başa geldi çekicen dedi ki...

Bende asos u denicektim bu sıralar ama new lookta olabilir. Bakalım memleketten gelince hepsini denicem.

fashiononboard dedi ki...

rahat mi bilemem ama harika gozuktugu kesin rebel'cim, gule gule kullanmani diliyorum :) bir de bol bol fotograflarini rica ediyorum! kocaman kalp!

fashiononboard.net

CMOS dedi ki...

senin gibi güvenilir birisi böyle dediyse bende en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum ve o ilk resimdeki ayakkabını yerim ben!:)

rebeltakipte dedi ki...

Serap Tan, evet fiyatları gerçekten de çok çok uygun canım, güle güle kullan sende aldıklarını :)

nedicen başa geldi çekicen, bende hep asos'dan alışveriş yapayım diyip unutuyordum kısmet new look'aymış:)indirimli ürünler azalsa da yeni sezon ürünleri de uçuk değil onlarda uygun :)

FashionOnBoard, çok teşekkür ederim,bende en kısa zamanda giymeyi düşünüyorum :)

CMOS, teşekkür ederim canım,bende siparişi verir vermez yazmak istesem de gelene kadar sabredip doğru bilgi vereyim diye bekledim,zevkine göre bir parça bulursan hiç kaçırma al bence :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzeller canım, güle güle kullan :)

Yasemin dedi ki...

Newlook benim de surekli inceledigim ama bir turlu siparis veremedigim bir sitedir. Boyle guzel ayakkabilarin ucuza aldigini gorunce tekrar gaza geldim

Adsız dedi ki...

İnsan böle güzel alışverişler görünce yurt dışından alışverişe yeşil ışık yakıyor:)Çok beğendim ayakkabılarını güle güle kullan:)

mmelvvin.blogspot.com

Followupfashion dedi ki...

Sonunda kavuştun ayakkabılarına=)Güle güle kullan Senoş.Yakından,ayağında görmek için sabırsızlanıyorum;)

Lilli dedi ki...

I like the second pair! wish u a nice we!:*

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

biraz cesaretsizim ben yurtdışından alışverişe , şeytanın bacağını ne zaman kırarım bilmiyorum ama türkiyedeki kargo ücretleride canıma tak etti doğrusu :))

yorumun için ve beğenmene çok sevindim :*

Rosesapling dedi ki...

Siyahın asaleti hep farklı bende =))
güle güle kullan çok güzeller
yurt dışı alışverişi için bana biraz daha cesaret gelmesini beklemem lazım sanırım =))

Moda Sihiri dedi ki...

Super bir alisveris olmus. İkisinidecokbegendim. Gule gule kullan :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

new look'un ayakkabıları çok rahattır. Güle güle giy cnm, modellerde çok trendy.

Gizem dedi ki...

ben new llokda hep bişiler beğeniyodum ama almaya cesaret edemedim daha..ama aldıkalrın güzelmiş!

Unknown dedi ki...

Ben ozellikle vintage kiyafetlerle ilgileniyorum .. Yurtdisindan ozellikle Ingiltere ve Amerikada secenekler cok lakin malesef Ebay yada Amazon gibi firmalar Turkiye ye urun yollamiyorlar. Bunun icin hayiflanirken yurtdisinda yasiyan bir arkadasim dan Amerikadan www.nybox.com firmasi araciligiyla bu urunleri getirebilecegimi ogrendim ( ilk siparesimi verdim bile 1988 circirtli slezanger velcro ayakkabilar ) :)) buyuk bir hevesle bekliyorum.. Eger sizinde Ingiltere de de bu tur firmalarin oldugunu ogrendim.. Isimlerini ogrenince sizinle paylasirim .. Siz ogrenirseniz bizimle paylasirsaniz seviniriz. Emeginize saglik..

Adsız dedi ki...

merhaba bende bu siteden alışveriş yapmayı düşünüyorum ama gümrük sorunu daha dpğrusu gümrük vergisi denen şey kafama takılıyor bloggerlar böyle sorunsuz hallediyor ama etrafımda hep gümrüğe takıldı aldığım parçadan çok para verdim gümrüğe falan diyorlar ne durumlarda gümrüğe takılırki bi alışveriş...birde yurtdışı online alışveriş için kredi kartı şartmıdır ?sırf online alışveriş için kart mı almam lazım ?:)

rebeltakipte dedi ki...

honeymoney, gümrüğe takılma riski var ama 100 euro üzerinde olmazsa vergi alınmıyor diye biliyorum, aynı üründen bir kaç adet almadıktan sonra bir sorun yaşamazsın, yoksa satıcı olabileceğini düşünebilirler. ödeme konusunda da kredi kartı gerekli tabi ama paypal üzerindende ödeme yapabilirsin

üzüm kuşu dedi ki...

merhabalar bende aliexpressten sipariş verdim ama aceleci davrandım galiba numara konusunda normalde 36 kullanıyorum ama US 7 numara sipariş verdim sizce büyük mü olur bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

Bende ayakkabı siparişi verdim sipariş takibi yapılmıyordu bildiğim kadarıyla ama iptal oldu sipariş bi bilgisi olan yardım edebilirmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...