12 Eylül 2012 Çarşamba

Sonbahar Stili: Yeşilin Büyüsü

Aslında yeşil ile pek aram olmasa da insanın ruh haline göre alışveriş yaptığı ve giyindiği bir gerçek.O günde yeşilin tonlarından yana yaptığım seçimlerimi parlak bir bluz ile kombinleyip, converse toprak rengi ayakkabılarımla gündüze uyarladım.

Bu hafta blog için oldukça hareketli günler var önümde.O nedenle vakit bulabildikçe, yakından inceleme fırsatı bulduğum en yeni koleksiyon ve etkinlikleri blogda sizlerle paylaşacağım.Takipte kalın :)











Ceket: Bershka       Bluz: Mudo      Pantolon: Pull&Bear    Çanta: Forever New    
  Deri Bileklik: Vero Moda (Pieces)    Yeşil taşlı bileklik: H&M 
   Yeşil örgü bileklik: Hediye    Yeşil boncuklu yüzük: Tresera    Yeşil taşlı yüzük: C&A  (Six)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

canım pantolonunu çok sevdim military trendi seni de etkisi altına almış sevgiler..

Lilli dedi ki...

very stylish! love your pants!:) kisses!

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Saç rengin ve altın detaylar yeşil ceketine harika bir hava katmış.Pantolon ve çantaya da bayıldımmm;)

CMOS dedi ki...

yeşil bir parka arıyorum bende seninki çok güzel bayıldıııım :) ayrıca aksesuarlarınada bittiiim :)

Nilgün Komar dedi ki...

mont güzellllllllll

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

önce follow up'ın sonra da senin pantolonlarınızı çoook beğendim süpersiniz :)

PINKY FASHION dedi ki...

Parka havasındaki ceketin bu senenin trendlerinden ve renk olarak sana çok yakışmış;))

Missy dedi ki...

harika olmus cnm! bende ayni öyle kombile ederdim ve giyerdim harika oldu! cnm benim =)

Kibele Demirbas dedi ki...

vaaaov bluzun süpermiş
hazır mudoda indirim varken gidip bakayım belki aynısından bulurum :)
ayrıca renk uyumun çok güzel
sevgiler tülay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...