8 Eylül 2012 Cumartesi

Venedik Film Festivali 2012 / Genç Yıldızlar

Bu hafta buralarda olamadığımdan Venedik film festivali stillerini de sizlerle paylaşamadım.Tüm stilleri bir araya toplayınca oldukça fazla fotoğraf olacağından, bende öncelikle festivalin genç yüzlerini inceleme altına almak istedim.



Öncelikle Pretty Little Liars dizisi ile oldukça popüler olan Ashley Benson ile başlayalım.''Spring Breakers'' film galasında mavi,minik taşlarla işli Alberta Ferretti elbisesinin içinde kusursuz görünüyor.Topuz yaptığı saçları, kolye kullanmadan taktığı mor ve kenarı taşlarla işli gösterişli küpesi ve buğulu göz makyajı ile enfes seçimler yaparak göz dolduruyor.Topuğu taşlarla işli ayakkabısı ise Jimmy Choo.



Filmin fotoğraf çekim ve basın konferansında ise, Cacharel Fall 2011 koleksiyonundan oldukça sade bir elbise tercih eden Ashley Benson, Giorgio Armani nude renkli ayakkabılar ve ince metalik renkli bir kemer ile görünümünü tamamlamış.Ben bu görünümünü de pek beğendim doğrusu.




Aynı filmin bir diğer yıldızı Selena Gomez ile devam edelim.Uçuk pembe Atalier Versace Sonbahar 2011 koleksiyonundan seçtiği altın zımbalar ve büyük desenlerle çevrili, belinin yanından başlayarak aşağı doğru uzanan kuyruklu elbisesi üzerinde çok hoş durmuş.Sergio Rossi nude renkli taşlarla süslü ayakkabıları ve elinde tuttuğu parıltılı Judith Leiber clutch ise doğru seçim.



Filmin basın konferansında ise bana göre yaşına göre onu olduğundan olgun gösterecek Dolce & Gabbana Fall 2012 koleksiyonundan bir elbise tercih etmiş.Elbise çok yaşına hitap etmese de çok güzel taşımış,elbisede ki işlemelere ve dantelle birleşimine hayran kaldım doğrusu.Bu sonbahar Dolce & Gabbana koleksiyonundan parçaları daha çok göreceğiz çünkü koleksiyonda ki her tasarım birbirinden göz alıcı ve başarılı.Jimmy Choo ayakkabıları ise neyin altına giysen harika duracak narin bir model.



Yine aynı filmde yer alan Vanessa Hudgens ile ünlü stil incelememizi sonlandıralım.Vanessa'nın kısa saçlarının onu olduğundan olgun gösterdiği yetmezmiş gibi bir de Bluemarine minik yapraklardan oluşan siyah beyaz bir elbise tercih etmiş.Sade makyajı ve siyah saten ayakkabıları iyi bir tercih olsa da ben bu elbiseyi onda pek sevemedim nedense.



Spring Breakers Film galasında ise Vanessa Hudgens, Temperley London payetlerle işli derin v göğüs dekolteli elbisesinin içinde büyüleyici ve göz alıcı görünüyor.Topuz bu elbise için kesinlikle en doğru seçim, metalik altın cluch ise elbisenin tamamlayıcısı olarak enfes.

4 yorum:

CMOS dedi ki...

wow yine kırmızı halı ağlamışşş :))

*mehtap dedi ki...

benim gençler sayesinde Dısneychaneldan tanıdığım Selena Gomez e bayılırım ama o kıyafetle yaşından çok çok büyük oluvermiş biranda..

Adsız dedi ki...

Vanessa hudgens haric digerleri nefesimi kesti. Hepsi birbirinden guzel.

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Selena Gomez'in iki look'una da bayıldım canım. Yaşına, fiziğine çok uygun giyiniyor bu da kıyafetleri kusursuz taşımasında büyük bir etken oluyor bence :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...