8 Aralık 2012 Cumartesi

İkiyüzlü Ayakkabılar

Beyonce bu ayakkabıları giydi giyeli paylaşmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamamış sonra da unutmuştum.Bugün blog için ayırdığım fotoğraf albümüme şöyle bir göz gezdirirken bu fotoğrafları görünce paylaşmanın zamanıdır dedim :)

Daha önce görüp denk geldiniz mi bilmiyorum ama Nicholas Kirkwood two-faced loaferlar gerçekten de farklı ve ilgi çekici görünüyorlar. Beyonce stüdyo çalışmaları sırasında giydiği siyah beyaz kombinini siyah iki yüzlü ayakkabılarla tamamlamış ve bu kombini için kesinlikle harika bir seçim olmuş.

Peki siz nasıl buldunuz bu ayakkabıları bakalım?




4 yorum:

hayatreceli dedi ki...

aa çok değişik gerçekten kötüde değil hani sevimli:))

Melislicious dedi ki...

ilk defa görüyorum bu ayakkabıları. Siyah beyaz olanı sevimli aslında hatta o modelden güzel DIY'lar da çıkar:))) ama mavi boncuk gibi gözlü olanı beni biraz ürküttü:P

El ele geziyoruz... dedi ki...

haha çok komikler :)

http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

fashionizelife dedi ki...

Pek tarzım olmasa da ilginçler :)
www.fashionizelife.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...