3 Aralık 2012 Pazartesi

Kış Mevsiminin En Sevdiğim Ayı

Aslında ben tam bir yaz insanıyım, kışı ve soğuk havayı, yağmuru çamuru hiç sevmem hatta mümkün olsa ayılar gibi kış uykusuna yatıp ilkbaharda uyanırım :)

Aralık ayını sevmem de ki sebep ise yılın son ayı olması nedeniyle yeni yıl için yeni planlar ve yeni hayaller kurmamı sağlaması.Her yıl mutlaka yapmalıyım diye planlar yapıp pek çoğunu uygulamasam da yine de her daim mantıklı kararlar almayı, işini sağlama almayı seven ben için bir aylık hayalperestlik hiç de fena değil :)


Tabi bir de hediye ayı olması var ki bu da sevgimin başlıca sebeplerden biri.Sizi bilmem ama ben, yılbaşında sevdiklerime küçük de olsa mutlaka bir şeyler alır, yüzlerinde minicik bir gülümseme dahi görsem sevinirim.Tabi bunun için bu ay boyunca kim neyi daha çok sever beğenir diye kara kara düşünür, bir çok ikilem yaşarım ama hediye konusunda genellikle hep doğru sonuçlara varırım.Pek tabi genellikle karşılıklı gelişen bu hediyeleşme sürecinde bende merakla yeni cicilerimi beklerim :)


Tüm bunların yanı sıra Aralık ayı demek sonunda yeni yıl kutlaması demek.Yılbaşı gecesinde ailece birlikte olmayı seven ve evde geçirenlerdenim.Bu yıl, sevdiklerinle geçirdiğin her anın nasıl da önemli olduğunu ve bu sürenin ne kadar uzun ya da kısa olacağını hiç bir zaman bilemeyeceğimizi daha da iyi öğrendiğimden her anın önemini kavradığım bir yıl oldu benim için.O nedenle yine ailemle geçirmeyi diliyorum bu yıl ki yılbaşı gecesini.


Biraz erken yeni yıl postu gibi oldu ama bugün yazı yazasım geldi.Eğer sıkılmadan sonuna kadar okuyabildiyseniz ve sevdiğiniz kişilere verdiğiniz değeri gösteremiyor, ihmal ediyorsanız sonradan pişmanlık duymamanız için elinizden geldiği kadar yanlarında olmaya çalışmanızı ve minik bir öpücük ya da sıcacık bir sarılma ile sevginizi göstermenizi tavsiye ederim.

Peki siz de benim gibi yeni yıl heyecanı taşıyanlardan mısınız bakalım?

4 yorum:

Melislicious dedi ki...

ben de aralık ayını çok seviyorum, hele bir de o yıl kötü geçen bir yılsa yeniliklerin başlangıcı için en azından umut veren bir ay:)))

Lilli dedi ki...

aww adorable!

Seda Maç dedi ki...

kesinlikle onlardanım =) bakalım bu yıl listemizin kaçınıa tik atıcaz kaçını yeniden listelere alıcaz =) Umarım senin tüm listen başarıyla mutlulujla tiklenir kuzum <3

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

aralık zaten bu saydıkların sayesinde güzel bebem :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...