22 Şubat 2013 Cuma

2013 Brit Awards Kırmızı Halı

Uzun zamandır ödül töreni ve kırmızı halı postlarını yazmadığımı fark ettim ve o neden ile 20 Şubat'ta düzenlenen 2013 Brit Awards ödül törenini yazmalıyım dedim. Çok farklı ve güzel kıyafetlerin bu gecede yer almış olmasını hayal etsem de ünlü sayısının azınlığı ve kötü seçimleri ile bu hayallerim suya düştü.

Taylor Swift uzun zamandır giydiği beyaz ve parıltılı elbiselerine ara verip siyah Elie Saab elbise ile karşımıza çıkmış. Ben altın kemer ve kelepçe bileklik ile hareketlendirdiği elbisesinide üzerinde duruşuna da sevdim. Sahne kostümlerin de ise favorim siyah dantel detaylı şort tulumu oldu.



Genç kızların pek sevdiği One Direction grubu da o gecenin davetlileri arasındaydı. Bu postta pek sevgili genç okurlarıma kıyak geçip tek tek stillerini paylaşayım dedim.



Harry Styles

Louis Tomlinson 

 Liam Payne

Niall Horan

 Zayn Malik

Lana Del Rey ise bir ödül törenine değil de arkadaşları ile gezmeye ya da alışverişe çıkmış sanki. Gömlek elbisesini ben bir ödül törenine pek yakıştıramadım. Jessie j ise her zaman görmeye alıştığımız çılgın kıyafetler yerine Versace siyah v göğüs dekolteli bir elbise seçmiş, ben yakıştırdım doğrusu.


Gecede siyah seçenler çoğunluktaydı. Rebecca Ferguson ve Ashley Roberts'da siyahlı güzellerden.


Berenice Marlohe ve Katherine Jenkibns ise gecenin sevemediğim elbiselerini giyen ünlülerden. 


Rita Ora, Ulyana Sergeenko şeftali tonlu saten elbisesi ile her zaman ki rüküşlüğünden ödün vermemiş, hele elbisesin popo kısmında ki o piliselerde nedir öyle!


Son olarak Little Mix grubu ile bitiriyorum. Bu kızlara ne desem bilemedim, hepsi ayrı telden çalıyor. Mor saça mor elbise hoşuma gitse de nedense beyaz ayakkabıları sevemedim.Çizgili elbiseyi giyen kızımızın ise üst bölümü patlayacak gibi duruyor. Beyaz elbiseyi sevsemde saçına taktığı pembe eşarp ile kurdele beni o elbiseden de soğuttu. Sanırım grup içinde sonda ki fiyonklu kızımızı beğendim ben en çok :)


Peki siz bir favori çıkarabildiniz mi bu geceden?

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Taylor looked surprisingly hot!!!;)

irem dedi ki...

stil olarak çok zayıf bir ödül töreni olmuş sanki ama louis'in minik puanlı gömleğini çok sevdim ;)

Gardrop Kedisi dedi ki...

Bence One Direction üyeleri çok zevkli. Şık ve tarz görünüyorlar, ben de puanlı gömleği çok tuttum.

Taylor Swift fena değilmiş ama diğerleri vasat maalesef...

İnsan böyle gecelerde gözü gönlü açılsın istiyor ama her zaman olmuyor işte (:

Unknown dedi ki...

Vasat bile diyemeyeceğim kadar kötüler. Taylor kötünün iyisi olmuş ki bu kızın stilinden pek hoşlanmam normalde. Sahne kıyafeti kırmızı halıdan daha güzel ayrıca:) Ben de bloguma beklerim. Sevgiler:)

http://nofashionnopassion.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...