13 Şubat 2013 Çarşamba

Tommy Hilfiger İlkbahar Yaz 2013

Yaz diyince aklınıza ilk ne geliyor bilmem ama benim aklıma ilk gelen şey kuşkusuz deniz ve yüzmek. Yüzerken bütün sinir, stres ne varsa denize akıyor, insan olabildiğince rahatlayıp ferahlıyor. (Bir an hayali olarak tatile gidip döndüm şuanda) 

Tabi bugün size denizden bahsetmemin nedeni tatil özlemim değil Tommy Hilfiger ilkbahar yaz koleksiyonu. Yeni sezonda deniz ve denizcilikten bol bol ilham alınmış. Kırmızı,beyaz ve lacivert yer yer çizgilerle, kimi zaman desenlerde birbirine karışmış. Marine koleksiyonlarını her zaman çok seviyorum ve kesinlikle yaza çok yakıştırıyorum.

Koleksiyonda ki bir diğer tema ise safari, o nedenle bol bol sarı renkler bu koleksiyonda bize göz kırpıyor. Özellikle hardal rengine kaçan parçalar nasılda güzel :)

Bir de gençlere özel koleksiyon var ki kuşkusuz en renkli parçalar orada. Çiçekli, puanlı pantolonlardan neon renkli bluzlara, çizgili parlak clutch modellerinden dolgu topuklu ayakkabılara pek çok seçenek yer alıyor.

Gelin şimdi fotoğraflar eşliğinde koleksiyona şöyle bir göz gezdirelim, bakalım objektifime neler takılmış.

Mavinin tüm tonlarında ne görsem beğendiğim doğrudur :)




Çizgileri çok seviyorum :)

Evet meşhur biscolata erkeği Carlos Martin 'de o gün ürünlerin tanıtımı için oradaydı ! Twitter 'dan paylaşımlarıma denk gelmişsinizdir belki :)



1 yorum:

DUYGU dedi ki...

yeşil çanta ve sarı trençkota bittim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...