9 Nisan 2013 Salı

48. Country Müzik Ödülleri 2013 / Kırmızı Halı

Geçtiğimiz hafta blogda Nashville'den bahsedip de bir kaç gün önce 48.'si düzenlenen Country Müzik Ödülleri kırmızı halıyı yazmamak olmaz dedim. Elbiseler konusunda heyecanlandıran pek isim olmasa da uzun zamandır görmediğim Shania Twain'i görmek iyi oldu doğrusu. Tabi kendisinden bahsediyorum, o etek kısmından sarkan kumaş parçalarıyla süslü! diz üstü çizmeleriyle giydiği elbisesinden değil :) Gelin şimdi kimler neler giymiş bir göz atalım.

Çantalara bayıldım!

Taylor Swift

 Kaley Cuoco

Shania Twain

 Carrie Underwood

 Beth Behrs
Two Broke Girls dizisini izleyenler Beth'i tanımıştır eminim. (Dizikolik olduğumu söylemiştim, değil mi!) Elbisesini çok sevmesemde kendisi çok sevimli, değil mi?

 Ashley Jones

 Faith Hill

 Jana Kramer

 Kimberly Perry

 Kimberly Schlapman

 Nancy O'Dell

Sheryl Crow

 En sona kimleri ayırdım peki?

 
Rea Lynn

 Tobi Lee

Törene katılan beyler genellikle kovboy çizmeleri ve şapkalar ile işi kotarsalarda kadınlar aynı şeyi kendilerinde uygulamayı düşündüklerinde bu bir felaketle sonuçlanıyor. Rea Lynn sanırım bu felaketin ayaklı habercisi. Tabi rüküş olmak için çizmelere falan gerek yok! Kırmızı, leopar ve fırfırı bir araya getiren Tobi Lee için ne desem bilemedim :) 

2 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

sarı saç modaymış sanırım hepsi sarışınmış :)

rebeltakipte dedi ki...

Hamide... , aa hiç dikkat etmemiştim, evet neredeyse hepsi de sarışın :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...