5 Nisan 2013 Cuma

Çantalar Küçüldü, Renklenip Desenlendi

Ben yanımda gerekli gereksiz pek çok şey taşıdığımdan genellikle büyük çantaları kullanıyorum. Tabi pek sık olmayan gece gezmeleri ya da içinde alışveriş olmayan arkadaş buluşmalarında clutch tercih ediyorum. Ama bu sezon o kadar renkli ve eğlenceli modeller var ki, gündelik kullanımda da benimle olsunlar istiyorum.

Geçtiğimiz sezon şeffaf çantalarda olan patlamanın etkileri bu yılda sürüyor, sanırım biraz dağınık olduğumdan bu çanta içini gösterme işi pek benlik değil ama özellikle plastik kutu şeklinde (plexiglass) olanlar, şeffaf çantalar arasında favorim.Benim gibi hem şeffaf olsun hemde içi görünmesin diyenlere plexiglass olup içinde kendi renginde çanta olan modellerde var üstelik :)

Bu sezon renkli ve eğlenceli olup gözüme takılan çantaları fotoğraflarını bulabildiğim kadarı ile şöyle bir araya toplayayım dedim, işte çantalar ;)

Zara İlkbahar 2013 Çanta Modelleri

 Bershka İlkbahar 2013 Çanta Modelleri
 
 Mudo İlkbahar 2013 Çanta Modelleri

Sırasıyla H&M ve Stradivarius Çantalar

2 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok güzeller ama bence biraz pahalılar

PrettyWeird dedi ki...

Zara'nın şeffaflarına bayıldım!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...