13 Ağustos 2013 Salı

Geçen Hafta Ben...

Instagram paylaşımlarım ile geçen haftanın özetine bakmaya ne dersiniz? Eğer hala takibe almadıysanız buraya tıklayıp instagram hesabıma ulaşabilir ya da rebeltakipte adı ile beni bulabilirsiniz :)


1) Playstation 3 ile oyun oynamayı çocuk işi mi bulursunuz bilmem ama ben çok seviyorum. Bu 3 oyunda son seçimlerim, özellikle The Last of Us için pek çok övgü dolu söz geldi instagram'da :)

2-3-4) Minik kızım Buse her geçen gün büyüyor, bir kaç hafta sonra ana okuluna gidecek çok heyecanlıyım. Fotoğraflar rejimi tek öğünlük deldiğimiz pazar kahvaltısından.

5) Yeşil çay seviyor musunuz? Benim doğrusu pek aram yoktu ta ki şans eseri Doğadan Açaili çayı deneyene kadar. 

6) Yaz sıcaklarında ne kadar az makyaj malzemesi o kadar rahatlık. Fotoğrafta gördüğünüz ürünler bu yaz hep benimleler :)


1) Evet ben bir oyun bağımlısıyım! Ama hem dans edip hem şarkı söyleyip kalori yakmaya da yarıyor :) Dance star party kadar olmasa da Singstar Dance'de fena değil.

2) Evet kızıma söz geçirme konusunda zaman zaman çok zorlandığım bir gerçek. Kitap okumak faydalı ama işler uygulamaya gelince orada yazanla bir olmuyor.

3) Bayram şekeri niyetine kızım :)

4) Şeker demişken geçtiğimiz hafta şeker gibi bir paket kapımı çaldı. Golden Rose Carnival ojeler son zamanlarda favorim oldu. Ne renk oje sürsem yüzük parmaklarıma mutlaka bir Carnival ekliyorum :)

5) Bu sıcak günlerde buz gibi limonataya malesef karşı koyamıyorum. Evet biliyorum içinde çooook şeker var ama her gün içmiyorum, haftada bir ya da iki kez :)

6) Çocuk demek günün bir kısmını parkda geçirmek demek.

3 yorum:

Hazel dedi ki...

Ben de oyun bağımlısıyım biraz :)
Tomb raider bi harika ya..
Bu aralar bayılarak oynadığım tek oyun :)

Nilgün Komar dedi ki...

epeydir kızını merak ediyordum :) çok tatlı maşallah muckkk

rebeltakipte dedi ki...

stupidrabbit, oyunsuz olmaz :)

T.C. Nilgün Komar , çok teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...