1 Ağustos 2013 Perşembe

Instagram Aşkı!

Geç keşfedip son zamanlarda müptelası olduğum Instagram'da sanırım tüm günümü geçirebilirim. Fotoğraf çekmeyi ve incelemeyi çok seven biri olarak son zamanlarda sık sık kullanır oldum, farklı dünyalar ve hayatları bir arada bulabileceğim bu uygulamada bende yavaş yavaş paylaşımlarımı artırıyorum, tamamen kendi çektiğim, çoğu zaman hayatımın içinden karelerin yer aldığı instagram hesabım için bu linke tıklayabilir ya da rebeltakipte adı ile beni bulabilirsiniz.


1) Tommy Hilfiger Sonbahar/Kış 2013-14 sezonu bayan koleksiyonunda bol bol desen kullanılmış.
2) Koton Sonbahar 2013 koleksiyonu favorim :)
3) Her parmağa bir yüzük!
4) Artık 4 yaşında olduğundan mı bilmem ama artık daha süslü olan kızım da her parmağına bir yüzük takıyor artık :)
5) Kerastase Densifique serumlar ile 10 günü geride bıraktım. 1 ay dolduğunda uzun uzun alacağım sonucu yazacağım. Saç dökülmesi sorunu ile karşı karşıya kalanlar beklemede olun!
6) Uzun zamandır eşimle hiç baş başa fotoğraf çektiremediğimizi fark ettik ve fırsat bu fırsat kendimizi Follow up Fashion'ın objektifinin önüne attık :)
7) Break dans sever misiniz? Ben severim ama sadece izlemesini :) Erkek kardeşim bu konu da bir harika!
8) Yüzük hastalığı var bende, beğendiğim bir parça yakalarsam hemen alıyorum :)
9) İstanbul'da tatil olur mu? Evet adaya giderseniz olur :) Fotoğraf Burgazada'dan.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...