2 Eylül 2013 Pazartesi

Beyonce Dayanamamış!

Geçtiğimiz günlerde Beyonce'nin saçlarını kısacık kestirdiğinden bahsetmiştim. Yeni saç modeli bende dahil olmak üzere pek çok hayranı tarafından da beğenilmediğinden aradan fazla vakit geçmeden saç boyutunu uzatmada bulmuş çareyi.

Kısa saç oldukça tehlikeli, herkes taşıyamıyor hatta bana göre sayılı bir kaç kişi haricinde kadına yakışmıyor, en azından ben böyle düşünüyorum :) Şimdi incilerle işli harika sahne kostümü eşliğinde Beyonce'nin yeni saç modelini görmeye davet ediyorum sizleri.


3 yorum:

becasueofmakeup dedi ki...

Bir bade işçil değil ki yakışsın :)) erkek gibi olmuştu iyi olmuş..

darkolivee dedi ki...

tatlım bende kısa süre önce kısa saça terfi etmişlerdenim :D
ama hakikaten beyonce nin pozundanmıdır nedir bir farklı duruyordu, o havasını almış götürmüş vasat biri gelmiş gibi
ama bu sahne kostümü yıkılıyor gerçektenn

Bizim Kız dedi ki...

bence de büyük hataydı, düzelttiği iyi oldu,kadınsılığını ortadan kaldırmıştı sanki :(
http://bizimkiz.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...