13 Eylül 2013 Cuma

Denim Gömlek, Çiçek Desenli Pantolon

Fotoğraflar geçtiğimiz haftadan ama ben paylaşmaya ancak fırsat bulabildim. Bu hafta yeniden sıcak hava dalgasına yakalanmışken denim gömlek şuanda bana kalın gelse de, giydiğim gün ancak ısındığımı hatırlıyorum!

Mavi rengi çok sevdiğimi biliyorsunuz, bu kez mavi rengi pembe ile eşleştirdim. Çiçek desenli pantolonumu omuz kısmı püsküllü denim gömleğimle kombinledim. Nasıl birliktelikleri yakışmış mı :)







Gömlek: Koton      Pantolon: C&A    Ayakkabı: Bershka      Çanta: Banana Republic

5 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Saçlarının pantolonunda olan uyumu nasıl güzel ya bayıldım :)

rebeltakipte dedi ki...

Özge, çok teşekkür ederim canım :)

Adsız dedi ki...

lovely

Janika R. dedi ki...

Love your trousers dear. You look too cute...

Carina Vardie dedi ki...

Cute outfit!!

http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...