4 Eylül 2013 Çarşamba

Pastel ve Romantik Kombin

Pastel renkleri severim ama kendime canlı renkleri daha çok yakıştırırım. Ona rağmen Koton'da bu yakası soft renkli dantel bluzu görünce almadan edemedim. Ne ile kombinlesem diye düşünürken artık yazlık pantolonların son günlerini yaşadığını düşünüp su yeşili tonlarında ki pastel pantolonumla giydim. Biraz renk katmak için clutch seçimim daha canlı ve koyu bir yeşil.

Bu arada benimde ancak fotoğraflara baktığımda fark ettiğim,saçımın tam ortasında sağa mı gitse sola mı gitse karar veremeyen saç tutamını görmezden gelin :)








Üst: Koton    Pantolon: C&A    Clutch: Gusto    Çiçekli Bileklik: Assos Diamond

6 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Saç rengine bu tonlar çok yakışıyor :) ve pantolonun rengi venim için ayrı bir kalp <3

rebeltakipte dedi ki...

Özge , çok teşekkür ederim :)

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Ahh o saç tutamları olur olmadık yerde böyle çıkarlar :)) Herşeye rağmen güzel bir kombin olmuş, soft renkler insanı dinlendiriyor ;)
bu arada çekiliş yapıyorum, beklerim muhakkak.

beauthingsforme.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

Belçim S., evet soft renklerin kesinlikle dinlendirici, huzur verici bir özelliği var :)

Nilgün Komar dedi ki...

herşey hoş ben olsam ojeleri çantanın rengi ile aynı yapardım :D

rebeltakipte dedi ki...

Nilgün Komar , teşekkür ederim, evet mint rengi oje sürme niyetindeydim bende ama bir sabah davetine katıldığımdan değiştirecek vakit bulamadım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...