1 Ekim 2013 Salı

Geçen Hafta Ben...

Kate Moss, Kerastase için saç styling ürünlerine imza atmış, bizde ürünleri yakından inceledik tabi :) 


Geçtiğimiz hafta kızım okuldan virüs kapıp gelince soluğu doktorda aldık. Alerjik bir bünyesi olduğundan malesef bağışıklık sistemi pek güçlü değil çevresinde bir mikrop varsa hemen kapıyor :( Antibiyotiklik olmasak da bir torba ilaçla eve döndük, neyse ki şimdi daha iyi.


Hastalıktan sonra 2 gün eve kapanınca kızımı yeniden okula bırakır bırakmaz kendimi de dışarı attım tabi :) Önce yemek, sonra sinema ve günü alışveriş ile kapattım. Film olarak Runner Runner'ı seçtim malum Justin Timberlake aşkı bir başka, ama film beklentimin altında kaldı doğrusu. Yine de bu ara vizyonda olan filmlere göre tercih edilesi :)


Alışveriş demişken bu aralar en favorim online alışveriş tabi. Özellikle Oasap uygun fiyatları ve ücretsiz kargosu ile çok cazip, sürekli bir şeyler alıp duruyorum. Bu pembe kolye  ve mavi gömlek de son gelenlerden. Kolyeyi gördüğünüz gibi gelir gelmez pek çok kez taktım bile :)


Cumartesi günü artık klasikleşen adidas originals İstanbul parti için Maçka Küçükçiftlik parktaydım.

Fotoğrafların anlık takibi için hala takibe almadıysanız instagram hesabım işte burada :)

10 yorum:

Kibele Demirbas dedi ki...

çok geçmiş olsun:(
acil şifalar diliyorum
oasabı'ı duymamıştım bakıyorum şimdi
sevgiler:)

Adsız dedi ki...

:) beautiful

filiz filiz dedi ki...

günaydın, yabancı sitelerden alışverişi nasıl yapıyorsunuz? ben hiç yapmadım ve almam gereken kremler falan var ve oasapda gerçekten güzel ve ucuz bir siteymiş :) gümrük olayını çokkkkkk merak ediyorum ayrıca kredi kartımızı yurtdışı alışveriş için ayarlamamız gerekiyormu? bilgi verirmisiniz lütfen!!

rebeltakipte dedi ki...

Tulay Demirbas , teşekkürler

Fashion Sky Fall, thanks

rebeltakipte dedi ki...

paypal sitesi üzerinden kredi kartı ile ödemeyi yapıyorum tamamen güvenli, gümrük vergisi yanlış bilmiyorsam 100 usd altına yok o nedenle 100 usd 'den az tutarda alışveriş yapmaya gayret edin, oasap'da kargo da ücretsiz üstelik.

Nilgün Komar dedi ki...

pembe ruj kullanımın için seni tebrik ederim..

Anna and Klaudia dedi ki...

beautiful outfits :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Geçmiş olsuuun ve follow up fashion ile harikasınız :)

Am2Pm Chic dedi ki...

Great post, and you look amazing.
xoxo
Christy

http://www.am2pmchic.com/

Adsız dedi ki...

senin o mickeyli tshirtünü yirim :) Kızına büyük geçmiş olsun diyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...