3 Ekim 2013 Perşembe

I Love Blue!

Eğer beni uzun zamandır takip ediyorsanız mavi rengin aşığı olduğumu biliyorsunuzdur. Eğer almak isteyip rengine karar veremediğim şeyler var ise mavisini görmem ile seçmem bir olur :) Oasap'da gördüğüm bu güzel mavi bluzun hem rengine hem de yakasında ki boncuk detaylarına bayıldım.

Vateno mavi çiçekli blazer ise bu sezon sık sık benimle olacak gibi görünüyor, hatta mavi bir jean ve basic beyaz bir t-shirt ile kombinlemek istiyorum bir an önce :)








If you are following me for a while that's mean you know i really love blue. When i try to pick a clothes or accessories, if there is a blue one i always pick it :) When i see this beauty blue shirt on Oasap, i know it would be mine.

Also Vateno floral blazer is my new favorite, i think you will see it with a jean outfit soon :)

Shirt: Oasap     Blazer: Vateno     Pantolon: H&M      Çanta: Fabrika     Ayakkabı: Tally Weijl

14 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Kesinlikle ceket benimde favorim olduuu :)))

rebeltakipte dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

sena zeyrek dedi ki...

gömleğin çok güzel

Unknown dedi ki...

mavinin her tonuna ve turkuaza bayılırım:)
buarada değişik bir çekilişim var yarıntılar blogda, öyle çok bi isteğim de yok:) uğrarsan sevinirim:)

kış güneşi dedi ki...

bende mavinin koyu tonunu severim gece mavisini ceket çok güzel olmuş bluz de sık iyi günlerde giy canım

Beauty Follower dedi ki...

Hi dear!
Your jacket is really nice :)

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Nilgün Komar dedi ki...

ceketin rengi ve desenini çok beğendim..

Nilgün Komar dedi ki...

ayrıca ceketi pembe neon tişört ile de deneyebilirsin +neon oje

Lizzy dedi ki...

i love the color of your shirt! and also the details of collar!

Unknown dedi ki...

Blazeraaşık oldum desem yeridir :)

Glamour ZONE dedi ki...

great look dear, love your styling
check out our blog if you like we can follow each other on gfc and bloglovin.let us know. Kisses from Kenya

Melislicious dedi ki...

mavi benim de favori rengi, hatta öyle seviyorum ki tamamen mavilere bile bürünüyorum:)))
çok yakışmış, özellikle cekete bayıldım çok güzel seçim!

Elegantesque dedi ki...

this top and jacket are stunning!

Kisses
Hannah
Elegantesque Blog

maria at inredningsvis dedi ki...

PERFECT post:) your blog makes me happy everytime I visit.

Check out my new post...some stylish autumn coats:)

I wish you a great week dear.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...