5 Ekim 2013 Cumartesi

Sonbahar Demek Askeri Yeşil Demek!

Daha önce burada sonbahar için dolabıma her sene mutlaka askeri yeşil renginde bir şeyler eklediğimden bahsetmiştim. Bu yıl eklenen de, geçen yıldan beri beğendiğim ama istediğim gibi bir türlü bulamadığım, hiç beklemediğim anda karşıma çıkan kolları deri askeri yeşil parka oldu.

Havaların birden soğuması ile de üstüme geçirdim tabi :) Yılan desenli her şey bu sezonun trendlerinden bende dolabımda hazırda bekleyen pantolonumu çıkardım, şu sıralar favorim olan Jessica Buurman yeşil taşlı kolye ile kombinledim. Kolyenin şık havasını gündeliğe uyarlamaya çalıştım çünkü her an takmak istiyorum :)







I love military green in autumn and i always buy new things which is military green for this season. This leather arm jacket is new in my closet. I looked for it last season but i couldn't find, this year finally it's mine :)

My latest obsession is Jessica Buurman gemstone necklace. I always want to wear it so i can't wait for a formal outwear, i wear in casual too :)

Jacket: Vero Moda      Top: Shana     Pants: Pull&Bear      Shoes: Flo   
  Bag: Zara    Necklace: Jessica Buurman

4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

evet bende bugün asker yeşili hırkamı giydim :) kaç senedir vazgeçemediğim bir kışlık eşyam

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Guzel bir kombin olmus. Sari canta tam pop color eklemis ve cok guzel durmus.
Sevgilerle,
Defne.

Stylelover dedi ki...

Gorgeous! Love the pants!
xoxo
Vicky

Unknown dedi ki...

ugh that parka is adorable, its such a versatile piece!
http://fashionofanovice.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...