17 Şubat 2014 Pazartesi

A New York Winter's Tale

Uzun zamandır kaliteli bir romantik film izleyememekten yakınıyorsanız çok yakında vizyona girecek ''Kış Masalı'na'' bir şans verin derim. İzlemediğim romantik, romantik-komedi, romantik-dram tarzı film yok desem yeridir sanırım, yeni ne çıksa kaçırmadan izliyorum hatta yetmiyor uzak doğu, hint, hollanda artık ne yapımı bulursam hepsini izliyorum yokluktan :)
İşte tam bu yokluğun üstüne geçtiğimiz günlerde Dünya galası yapılan A New York Winter's Tale filmine denk geldim. Tabi önce fragmanı izledim sonra fotoğraflara göz gezdirdim. Konusunu çok beğendim, umarım film de bizim gibi romantik film tutkunlarını mutlu eder!
Galada, Dior elbisesinin içinde adeta peri gibi görünen Jessica Brown Findlay ve pek çoğunuzun bayılarak beyaz perdede izlediği Colin Farrell başrolleri paylaşıyor. Russel Crowe, Jennifer Connelly gibi başarılı isimlerinde eşlik ettiği filmin konusunu da cast seçimini de çok beğendim. Sıra 28 Şubat'ı bekleyip filmi izlemekte :)

Bu arada Jessica Brown Findlay bir yerden tanıdık geliyor diyorsanız, Downton Abbey dizisinde öldü diye için için kan ağladığımız Lady Sybil Crawley oluyor kendileri :)



Kış masalı filminden fotoğraflar;






Winter's Tale, Kış Masalı Fragman

1 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

I havent see the film yet, Farel is such a good actor!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...