27 Şubat 2014 Perşembe

Denedim, Clinique Superdefense Nemlendirici Krem

Sosyal medya hesaplarımdan takip edenler bilir geçtiğimiz Cumartesi Clinique daveti ile 40 derece Bikram Yoga'daydım. Güne #nasılbaşlarsan öyle gider derler, bizde güne sağlıklı bir şekilde başladık. Tabi vücut sağlığı; spor yapmamızın, yediğimize içtiğimize dikkat etmemizin yanı sıra onu korumak için doğru ürünleri kullanmamızdan da geçiyor. Sabah kalkıp yüzümüzü temizledikten sonra bir nemlendirici şart. Yenilenen içeriği ile, Clinique Superdefense spf 20 günlük koruyucu içeren krem, ilk yaşlanma belirtilerine karşı koruma sağlamak ve aynı zamanda gelecekte oluşabilecek yaşlanma belirtilerini önlemek amacı ile üretilmiş. Yani benim gibi 30 yaşına 1 kalanlar için olmazsa olmaz bir güne başlangıç kremi, bir kaç gündür aksatmadan kullanıyorum, etkileri ve memnuniyet için daha uzun süre, düzenli kullanım gerekli ama ben cildime verdiği doğal ışıltıyı pek sevdim :)



Tanışma fiyatı 69 tl iken alıp deneyin derim! Bu linkten daha detaylı bilgiye ulaşıp, satın alabilirsiniz.


Birazda etkinlikten bahsedeyim, ne dersiniz :) Etilerde bulunan ve sanıyorum İstanbul'da tek olan, sıcak Yoga stüdyosundaydık. 40 derece sıcaklıkta ki bir odada, birbirinden akrobatik hareketler sergileyerek ter attık. Daha önce sıcak Yoga yani Bikram Yoga hakkında bir bilgim yoktu, hatta o kadar bilgisizdim ki o 40 derecenin sıcaklıkla değil duruş pozisyonu yani ( 40 derecelik açı ) gibi bir sebepten seçildiğini sanıyordum :) Sıcakla aranız yok ise pek sizlik değil ama 90 dakikalık ders boyunca işin ucunda 800-900 kalori vermek var! Tabi biz 90 dakikalık ders programını yapmadık, onun yerine başlangıç hareketlerinden oluşan bir program uygulandı bizler için.


Yoganın ardından Clinique ekibi bizler için ufak kaçamaklı, sağlıklı ve leziz bir kahvaltı hazırlamıştı. Yaktığımız kaloriler sonrası afiyetle yedik, içtik tabi :)


Etlinlikte emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Her iki anlamda da sıcacık bir davetti :)

3 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Great post dear...lovely pics..:-)

Adsız dedi ki...

Merhaba, cilt bakımım için tavsiye üzerine Bionem aldım kullanıyorum. Nemlendirme özelliği bir harika.

miasmode dedi ki...

I love yoga and the food looks so yummy.

xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...