18 Nisan 2014 Cuma

Denedim, Estee Lauder CC Krem

BB kremlerden sonra nedir, ne değildir diye CC kremler için merak içindeydim. Makyaja çok düşkün olmadığımdan fondöten yerine BB krem kullanır olmuştum, hafif kapatıcılığı benim için yeterli oluyordu ama CC krem denemek de hep aklımın bir kenarındaydı. Sonunda Estee Lauder CC krem ile tanıştım ve sizleri de tanıştırmak ve CC krem nedir, ne değildir bu konuda bir kaç bilgi eklemek istedim :)


CC krem yani color correcting kremin anlamı renk düzeltici krem demek. Yüzümde renk eşitsizliği o kadar çok yerde var ki yanak da hafif kızarıklıklar, çiller, belirli yerlerde renk açılmaları daha neler neler, eh hal böyle olunca CC krem denemek kaçınılmaz, tabi büyük bir mucize beklememek gerekli, her cilt bakımı ürününde olduğu gibi bu gibi düzeltme işlemlerinde düzenli kullanım şart. BB kremlere göre daha nötr bir ürün, yüzünüzü renklendirmek için değil rengini bir ayara getirmek, düzeltmek için kullanabilirsiniz. Aynı zamanda makyaj bazı olarak da kullanılabilir.

 (Fotoğrafta pek belli olmasa da cilde hafif bir renk ve parlaklık veriyor.)

Estee Lauder Revilatizing Supreme CC kreme gelecek olursak, BB kremler gibi farklı cilt renklerine farklı tonlar sunmuyor, tek ürün ile tüm cilt tiplerine uygun olarak satılıyor. Yapısı oldukça hafif ve rahatsız etmeyen belli belirsiz bir kokusu var.
Aynı zamanda yaşlanma belirtilerine karşı da etkili bir ürün, çizgi, kırışıklık, donuk cilt görünümü ve nemsizlik için çözüm sunduğu yazıyor. 30'uma 1 kaldığından çizgilerden korkar oldum tabi haliyle!Cilt için 10 SPF güneş koruyucu içeriyor, böyle bir ürün için bana koruma faktörü biraz az geldi doğrusu, yaz için yeterli olmayabilir.


 Estee Lauder Revilatizing Supreme CC krem, 30 ml ve şuanda Estee Lauder online alışveriş sitesinde tanışma fiyatı olarak 160 TL yerine 129 TL'ye satışta.


Ben en çok cildi pürüzsüzleştirmesini sevdim doğrusu. CC kremin yanında farklı bir kapatıcı kullanmıyorum, günlük makyajım artık CC krem, allık, rimel, göz kalemi ve fardan oluşuyor :)

7 yorum:

Manhattan Image and Style dedi ki...

What a great post sweetie! Love your reviews!

Diana
www.ManhattanImageandStyle.com
New Blog Post: [Outfit Idea] .Rocking Neon.
Previews Blog Post: [Health Tips] .Healthy Habits You Must Add To Your Routine.

Beauty Unearthly dedi ki...


Great review sweetheart...thx for sharing..:-)

A Possible Fantasy dedi ki...

love ester lauder products and this cc creme sounds great! thanks for sharing!

xx
a possible fantasy
-----
if you follow me via bloglovin', please let me know so i can follow back. thank you ♥

Moscow Blogger dedi ki...

Pretty! Happy Easter! I use it!
http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

Hannahs Heels dedi ki...

Nice review dear

Thank you for your lovely comment!

Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo / Bloglovin

- Hannah's Heels

Burcu Kolat dedi ki...

BB krem'in öyle pek bağımlısı olamadım bir de CC krem denemek lazım aslında. Fikir oldu yazın Rebel'cim ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

SUPER!!!!!!!
happy Easter!!♥ ♡ ♥ ♡
Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc!
DISCOVER THE CHIC CITY GUIDEs CHOC
CHIC STREET CHOC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...