11 Nisan 2014 Cuma

Desenli Pantolon

Desenli pantolonlar malesef insanı olduğundan daha kilolu gösteriyor ama ben yine de vazgeçemiyorum, özellikle bahar ve yaz ayları benim için bol bol desen ve renk demek. Tabi günlük modum renkleri kullanma şeklimi etkiliyor, bazen renklere boğulmayı bazen de beyaz ya da siyah ile dengelemeyi tercih ediyorum. Bu kombinde bol bol beyaz kullandım, soğuk havalar çok yakında arkamızda kalacak o nedenle belki de son defa beyaz kabanımı da giyeyim dedim :) Bu arada yeni desenli pantolonum ise Choies sitesinden.

Uzun zamandır Ortaköy'e gitmemiştim, deniz havası almak, güneşli bir günün tadını çıkarmak harika oldu doğrusu. O günden fotoğrafları da blogda paylaşmadan olmaz tabi ki :)










I love to wear printed and colurful pants especially on spring and summer. Printed pants are showing you a little bit overweight than you are, but i love them :) But i don't like to mix the colours so i wear the colourful pieces with natural colours most of the time. I choosed the white colour for this outfit, maybe we are living the last cold days so i want to wear my white coat before sunny and hot days :) By the way my new pants are from Choies, you can still find and buy it!

Top: H&M      Coat: Jessica Buurman       Pants: Choies     
Shoes: Jessica Buurman          Bag: Jessica Buurman         Necklaces: Forever New

26 yorum:

Ebrushka Blog dedi ki...

Çok şık fotolara bayıldım :)

Followupfashion dedi ki...

Renkli pantolon harika, beyaz ayakkabılarla da çok şık durmuş;)

Beauty Unearthly dedi ki...

You look so classy. Love the coat and bag! Have a great day!

darkolivee dedi ki...

kuzum senin şişman gösterir gibi bir korkun olmasın
tıg gibi oldun zaten maşallahhh

Hannahs Heels dedi ki...

iyiyim??

I want that coat so bad!

Thank you for your lovely comment!

Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo / Bloglovin

- Hannah's Heels

Bisma Rauf dedi ki...

Love your pants and bag :)

senem dedi ki...

cesaret edip bende giyebilsem ne güzel olmuş!! çok beğendim ♥

Unknown dedi ki...

Nice look! I like your pants the mostt <3 so cool

oh and you have pretty red hair!
xx
christineadelina.blogspot.com

Unknown dedi ki...

nasılda cesaret edip online olarak pantln alabiliyorsn yahu :) aama çok güzelmiş ortaköye ve son kareye bayıldım arkada sarıyer yazan vapur ne güzel çıkmış ^^

fashionsbit dedi ki...

Çok şık olmuşsun cnm! Beyaz kabanın yakası harikaymiş! Pantolon da gayet şık. Optum
http://fashionsbit.blogspot.com.tr
http://instagram.com/fashionsbit#

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Çanta bluz ayakkabı hepsi çok güzel ama pantolon harika istediği kadar olduğundan kalın göstersin canım deseni ve üstünde duruşu süper;))

Starlingdays dedi ki...

Lovely post! Well done
Visit my Lifestyle blog and wedding post -http://starlingdays.blogspot.com

Sunstreetbymonica dedi ki...

Gorgeous pants!:)

xxMonica
sunstreetmonidesign.blogspot.com

Sunstreetbymonica dedi ki...

Gorgeous pants!:)

xxMonica
sunstreetmonidesign.blogspot.com

Adsız dedi ki...

saçlarınızı kuaförden yeni çıkmış düğüne gidecekmiş gibi yapmasanız..

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

cesaret isteyen kombin,cesaretli bir bayan :) pantalon siyahlada gidicek gibi :) hatta beyazla masumiyeti ortaya koymuşsunuz birde siyah kombinde kullanın daha asi bir tarzda :) eminim oda yakışacaktır sevgilerle kalın :)

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

cesaret isteyen kombin,cesaretli bir bayan :) pantalon siyahlada gidicek gibi :) hatta beyazla masumiyeti ortaya koymuşsunuz birde siyah kombinde kullanın daha asi bir tarzda :) eminim oda yakışacaktır sevgilerle kalın :)

Eniwhere Fashion dedi ki...

Wow!!! Nice pants! Kisses (and thank for your visit),
Eni

http://eniwherefashion.blogspot.it/

Moscow Blogger dedi ki...

Look is cool!
http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

Melislicious dedi ki...

cnm ben de bu pantolonunun desenini çok beğenmiştim hatta ceketi de var aynı desenden çok değişik çok hoş bir desen... Beyaz ceketle kombini harika olmuş! Buarada o nasıl zarif ve şık bir cekettir öyleee... çok farklı, harika duruyor... Desenli pantolonları bende çok seviyorum ama özellikle foto çekimlerinde çok çoook farklı duruyor desenli pantolonlar, oldukları gibi görünmüyor...:)))

Beauty Follower dedi ki...

Wonderful coat & shoes!

http://beautyfollower.blogspot.gr

El ele geziyoruz... dedi ki...

genelde kalın gösterir hakkaten desenli pantalonlar ama senin üzerinde harika durmuş çok beğendim canım... paltona ise tek kelimeyle bayıldım.. yine çok şıksın :)

get carried away dedi ki...

great Outfit sweety!
Happy sunday!

Coco dedi ki...

Lovely coat!
Baci,
Coco
Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

Harija dedi ki...

Nice!!

My Lyfe ; My Story
@MyLyfeMyStory ♥ ♥

Moda Düşleri dedi ki...

Pantolonun desenini çok beğendim sanada çok yakışmış .)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...